TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The integrated marketing team crafts and executes integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. The team builds brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience. Whether it's launching innovative marketing campaigns, optimizing user interfaces, or crafting compelling narratives, the team's contributions are essential to TikTokShop's success in SEA.
In this role, you will act as the strategic architect, transforming business and brand challenges/opportunities into compelling creative and communication directions. This role demands a strategist who combines creativity with analytical acumen to devise communication strategies that effectively tackle brand challenges/opportunities. The planner will collaborate closely with To-Consumer, To-Business, and Media teams to ensure campaigns are cohesive and impactful.
Roles & Responsibilities
- Insight Development: Leverage existing internal analytic tools, BHT, social listening, regional research, and conduct local research (if needed) to gather valuable insights and form creative and communication strategies
- Market and Competition Analysis: Stay updated on competitor movements, communication trends, and cross-field case studies to enrich market knowledge and initiate impactful campaigns
- Creative Brief Development: Write detailed creative briefs for all types of campaigns, including To-Consumer and To-Business, and provide the ideal environment for creative development. Combine market data, qualitative/desk research, product knowledge, and execution references to enable the creative team to produce innovative ideas, especially for digital platforms
- Communication Strategy: Develop communication strategies and work closely with internal and external teams to ensure integrated communication across all touchpoints
- Reputation Building: Document case studies and prepare award submissions to highlight the marketing team's achievements and build its reputation
- Cross-functional Collaboration: Act as the center of expertise to collaborate with Marketing Team (To-C/To-B/Media), Platform Campaigns, and IP Campaigns and other XFN to co-develop cohesive and effective campaigns
Minimum Qualification:
- Minimum of 2 years of experience in an agency setting, preferably in roles such as Creative Planner or Strategic Planner (e-commerce client exposure is a plus)
- Ability to blend creativity with analytical skills to develop effective communication strategies
- Comfortable working in a fast-paced environment and flexible enough to deliver campaigns of varying scales within short lead times
- Ability to work independently and demonstrate strong self-motivation
Thành lập năm 1998, CÔNG TY CP TẬP ĐOÀN VAS NGHI SƠN hiện nay là một hệ thống gồm các nhà máy luyện phôi và cán thép với tổng công suất mỗi năm: 4.350.000 tấn phôi thép vuông; 2.500.000 tấn thép xây dựng. Sản phẩm thép VAS đã được chứng nhận phù hợp quy chuẩn: QCVN:2011/ BKHCN đáp ứng các tiêu chuẩn Việt Nam (TCVN), tiêu chuẩn Nhật Bản (JIS), tiêu chuẩn Hoa Kỳ (ASTM).
Để khẳng định thép do VAS sản xuất luôn đạt chất lượng cao và ổn định, các sản phẩm thường xuyên được kiểm soát nghiêm ngặt bởi hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO9001:2008 và một phòng thí nghiệm hiện đại với các thiết bị kiểm tra theo tiêu chuẩn Châu Âu ISO/IEC 17025:2005
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động Teambuilding.
- Du lịch thường niên.
Lịch sử thành lập
Năm 1998, Công ty TNHH MTV Thép VAS An Hưng Tường thành lập, là hệ thống nhà máy luyện phôi và cán thép. Tổng công suất luyện 500.000 tấn/năm và công suất cán 250.000 tấn/năm.
Năm 2007, Công ty Cổ phần Tập đoàn VAS Nghi Sơn hiện nay là Chủ đầu tư Khu liên hợp Gang thép Nghi Sơn thành lập với công suất 3.150.000 tấn phôi và 1.500.000 tấn thép xây dựng/năm.
- Năm 2007, Công ty Cổ phần Thép Đà Nẵng thành lập có tổng diện tích 12,8 ha với dây chuyền luyện thép bằng công nghệ lò điện hồ quang rót đáy lệch tâm có công suất 200.000 tấn/năm, cùng với lò tinh luyện LF, máy đúc liên tục 2 dòng cho ra các sản phẩm chất lượng được các đối tác trong và ngoài nước đánh giá cao như Phôi thép vuông 100x100 đến 130x130 (mm) với các mác thép cacbon thấp, trung bình như BCT38, BCT51 và các mác thép hợp kim thấp độ bền cao: SD295, SD390, CB300, CB400, CB400V, … .
- Năm 2018, Công ty TNHH MTV Thép VAS Nghi Sơn thành lập với 100% vốn sở hữu của Công ty Cổ phần Tập đoàn VAS Nghi Sơn.
- Năm 2008, Công ty TNHH Thép VAS Việt Mỹ hiện nay là một hệ thống các nhà máy cán thép thành lập, với tổng công suất đạt 250.000 tấn/ năm.
- Năm 2010, Công ty CP Thép VAS Tuệ Minh thành lập, là hệ thống nhà máy luyện phôi và cán thép
- Năm 2017, Công ty TNHH Cảng Tổng hợp quốc tế Nghi Sơn được thành lập với 100% vốn sở hữu của Công ty Cổ phần Tập đoàn VAS Nghi Sơn có khả năng tiếp nhận tàu chở hàng tổng hợp tải trọng đến 70.000 DWT giảm tải và chở hàng container tải trọng đến 30.000 DWT, tàu chở hàng lỏng đến 70.000 DWT.
Mission
Công ty CP Tập đoàn VAS Nghi Sơn đặt mục tiêu trở thành nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm thép và các sản phẩm liên quan tại Việt Nam. VAS Nghi Sơn cam kết mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cao, đồng thời đem đến những giá trị vượt trội và đáp ứng nhu cầu của khách hàng. Ngoài ra, VAS Nghi Sơn cũng tập trung vào việc đầu tư cho đội ngũ nhân sự, đào tạo và phát triển họ để nâng cao chất lượng sản phẩm cũng như dịch vụ khách hàng.
Review TẬP ĐOÀN VAS NGHI SƠN
Công ty làm việc tệ hại nhất mà tôi từng làm. Lương thấp, ko chế độ, ko phụ cấp. Ko bảo hiểm sk tư nhân, bhxh tính theo lương tối thiểu
Môi trường làm việc tệ, lương thấp, chế độ đãi ngộ tệ.
Môi trường nghiêm túc, văn hóa. Đề cao đúng giờ, đi khẽ nói nhẹ cười duyên, lịch lãm. Lương thì ko phải cao đặc biệt so với thị trường nhưng cũng ok, thưởng 1 năm 2 tháng.