Mô tả công việc
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Yêu cầu công việc
Minimum 2+ years experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Strong quantitative & analytical skill
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Excellent English reading and writing skills.
Experience in developing Tiktok.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Have experience running ads in global ads is a plus
Education:
Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Quyền lợi
Salary: 20- 25 gross
Performance Bonus will be approximately 1/4 your salary in each quarter
13th month and other bonuses. (more details in interview)
All work- related equipment is provided.
Social and medical insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Công ty Cổ phần TMDV Taco Việt Nam tiền thân là Công ty TNHH TMDV Taco Việt Nam được thành lập ngày 12 / 11 / 2013, là chủ sở hữu thương hiệu trà sữa hàng đầu Việt Nam – Trà sữa TocoToco.
Năm 2013 cũng là năm đánh dấu sự ra đời cửa hàng đầu tiên tại 92 Cửa Bắc, Hà Nội.
Năm 2016, sau hơn 03 năm thành lập với hơn 46 cửa hàng và đại lý, TocoToco tiếp tục hành trình nam tiến với cửa hàng đầu tiên ở thành phố Hồ Chí Minh và cũng nhanh chóng nhận được sự yêu mến của thực khách Sài Thành.
Ngày 16 / 3 / 2017, Công ty trách nhiệm hữu hạn Thương mại dịch vụ Taco Việt Nam được cổ phần hóa và đổi tên thành Công ty Cổ phần Thương mại dịch vụ Taco Việt Nam.