Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Tài chính / Đầu tư
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Ngân hàng
Công nghệ thông tin
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật

Việc làm Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Cập nhật 19/01/2025 16:48
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 3 Liễu Giai, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 11/2002 bởi Ngân hàng TMCP Quân đội (MB Bank), Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản (MBAMC) là một trong những công ty AMC đầu tiên tại Việt Nam. Đến nay, MBAMC tự tin khẳng định thương hiệu, uy tín và vị thế trong ngành dịch vụ tài chính, liên tục vươn lên đạt các mốc phát triển mới cả về quy mô lẫn nghiệp vụ.

MBAMC tập trung phát triển 3 lĩnh vực hoạt động chính là  Thu hồi nợ, Tư vấn Thẩm định tài sản, Quản lý và Khai thác tài sản. Mỗi lĩnh vực đều được đầu tư về hạ tầng CNTT, đội ngũ chuyên viên chuyên nghiệp, quy trình thuận tiện, đạt hiệu quả tối đa.

Trải qua gần 20 năm hình xây dựng và trưởng thành, mạng lưới chi nhánh của MBAMC đã được phủ sóng trên toàn quốc và hoạt động hiệu quả tại nhiều thành phố trọng điểm như Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Cần Thơ.

Hướng đến tầm nhìn trở thành Công ty AMC số 1 tại Việt Nam, MBAMC không ngừng phát phấn đấu, sáng tạo, cung cấp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng, đối tác với sự chuyên nghiệp, uy tin và trách nhiệm cao nhất.

Những nghề phổ biến tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Bạn làm việc tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Click để đánh giá