Việc làm CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF

Cập nhật 11/12/2024 13:14
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện
Human Resources Business Partner (HRBP)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

A. JOB PURPOSE:

- To be a trusted partner to the assigned level(s) in geographical area(s) of business by creating an entrepreneurial and attractive working environment where people can grow and develop their talents while they continuously gain knowledge and collaborate with each other in order to support the business goals.

B. ACCOUNTABILITIES:

1. Employee Relation/ C&B

- Renew labor contract process (tracking, send Line Manager email, follow up, prepare/print contract, get signatures from GD & Employee).

- Benefits standardization.

- Update and Support Employee if they meet any problems with HRIS (BIPO, MyFeed).

- Welfare (giving birth, wedding, funeral, …) for Employee (update situation, ask document & prepare payment).

- Resignation process: receive letter, exit interview, update system, inform the relevant depts

- Solve discipline case if any.

- Welcome, listen sharing from Employee whenever they need and find the way to support them solve their problems.

- Handle Attendance Time Sheet monthly

- Register PIT Code and dependent for PIT deduction.

- To be in charge of Compulsory Insurance (HI, SI, UI).

2. Business Partnering

- Act as strategic and trusted HR Specialist of HR business partner function to your assigned level(s) in geographical area(s) of client group by providing HR advice and support.

- Implement Group and local HR policies within areas of responsibility and demonstrate understanding of business priorities and opportunities for HR contribution

- Act as an ambassador to new HR tool, and be the HR contact point for your own business portfolio(s).

- Uphold the highest ethical standard and provide advice to the assigned level(s) in geographical area(s) of client group you support to ensure they are compliant when dealing with people related matters aligned with our culture.

- Partner closely with HR Specialist in areas of Compensation and Benefits, Talent Acquisition, and Learning and Development.

- Act as a change agent and key operator to support various HR projects and programs to drive and deliver our HR and business agenda

3. Others

- HR initiatives /Projects

- Other tasks assigned by superior

C. RESULTS:

- Recognized as HR Specialist of HR business partner function in all people related matters.

- Group and local programs are well executed in designated level of client group.

- Organizational changes at assigned level(s) in geographical area(s) of client group are well aligned and managed by HR.

- Ensure the most proper implementation of the policies, procedures.

- Take part in actively and complete the task as assigned well.

Yêu Cầu Công Việc

QUALIFICATION:

- University graduate or above

EXPERIENCE:

- At least 05 years’ professional working experience in human resources

- Prefer practical experience in manufacturing or agriculture industry

COMPETENCIES:

- Winning mentality

- Team spirit

- Decisiveness

- Organizational skills

- Negotiation skills

- Risk awareness

- Analytical skills

- Sensitivity to internal company dynamics

LANGUAGES:

- Fluency in Vietnamese and English

OTHER REQUIREMENTS:

- Willing to learn and able to work under high pressure

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tầng 14 (12B) Tòa nhà Sofic, Số 10, Đường Mai Chí Thọ, Phường Thủ Thiêm, TP. Thủ Đức, TP. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện
CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 3 Đặng Thái Thân

Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện là một tổ chức tín dụng phi ngân hàng, được thành lập và tổ chức dưới hình thức công ty TNHH Một Thành Viên với 100% vốn của NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN ĐÔNG NAM Á (SeABank). Công ty Tài chính Bưu điện được tổ chức và hoạt động theo luật của các tổ chức tín dụng, luật doanh nghiệp và các luật khác có liên quan.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng Bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp
  • Gói bảo hiểm sức khỏe cho CBNV: PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch

Lịch sử thành lập

  • Năm 1998, PTF ra đời, trực thuộc Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam VNPT. PTF là một trong các Công ty Tài chính đầu tiên tại Việt Nam.
  • Năm 2011, Nhận quyết định Công nhận danh hiệu Tập thể lao động hoàn thành nhiệm vụ công tác.
  • Năm 2016, Nhận Cờ thi đua cho Tập thể về thành tích Hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ
  • Năm 2018, Tái cấu trúc doanh nghiệp với 100% vốn điều lệ thuộc về SeABank
  • Năm 2021, Triển khai sản phẩm cho vay tiền mặt. Đến tháng 11/2021 PTF đã có mặt tại 17 tỉnh thành với 18 chi nhánh trên cả nước.

Mission:

Lấy khách hàng làm trung tâm, PTF cung cấp những sản phẩm dịch vụ chuyên biệt, phù hợp nhu cầu và mong muốn của nhiều phân khúc khách hàng với trải nghiệm dịch vụ tốt nhất để nâng cao năng lực tài chính và chất lượng sống của cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF

CÔNG TY TNHH MTV TÀI CHÍNH BƯU ĐIỆN PTF

Click để đánh giá