Mô tả công việc
- Working with stakeholders to understand their needs, concerns and the environment that they operate in to define detailed requirements. Gather, organize and synthesize large amounts of information from various sources.
- Effectively identify and define business needs and problems/issues to enable a feasible solution scope to be developed.
- Effectively communicating requirements to stakeholders and team members, managing conflicts, issues and changes in order to ensure that stakeholders and project team members remain in agreement on solution scope.
- Identifies and manages gaps, determining the effectiveness of proposed solutions and developing Business Requirements documents and models.
- Identify the risks associated with the proposed solution as well as the risk for not implementing the solution.
- Ensure the Team understand the product requirements & backlog and the product is delivered at high quality and follow ITV culture through providing coaching
- Develop, implement and report a timeline to achieve targets and standards
Yêu cầu công việc
- 2 - 3 years experiences IT Business Analyst in IT software industry
- Excellent English communication (write, read, speak and listen).
- Very detail and strong responsibility.
- Hard working, logical thinking and trustworthy are required.
- Experience with testing web/mobile applications is an advantage.
- Mature judgment to identify and analyze problem and implement solutions.
- Highly organized with a multi task orientation.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary base on exactly time available monthly working at INNOTECH
- Budget for team building each quarter/ kick off project
- Birthday party each month with party/ cake and gifts/provide one paid leave
- Wedding/New Born 2,000,000/ time
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high definition screens for working
- Performance bonus plan.
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
- Working place: 33 Ba Vi Street, Tan Binh District,HCM
Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
- Du lịch
- Team building
Lịch sử thành lập
Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.
Mission:
Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.
Review SHB Finance
Thời gian thoải mái, không gò bò giờ giấc, được ở nhà làm tuần 2 ngày. Mấy clb mở ra cũng được nhưng hơi ít
Công ty mới cho làm việc hybrid 2 ngày/tuần nên thấy rất tốt với người nhà xa
Lương cao so với mặt bằng chung và khối lượng công việc phải làm