Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
ABOUT THE ROLE:
Key Account & Business Development Management is responsible for leading all business and multifunctional processes at Distributor’s branches level via demonstrating stewardship behavior. This is achieved personally, and through the management of people that delivers superior retail presence on & offline and superior consumer & customer value in line with Vinamilk’s Purpose Values & Principles.
JOB DESCRIPTION:
Primary responsibility entails overseeing the implementation at lower levels and monitoring the execution of detailed action plans and sales activities aimed at achieving the overall objectives assigned for the Key Account Chain: (revenue, costs, coverage, distribution, image, market share...).
• Consolidate tender information and execute support tasks related to the entire tendering process/procurement preparation for Key Account Chain and Key Account Chain (liaise with documentation procedures, provide training assistance, consulting, task resolution, etc.) to achieve overall business outcomes.
• Formulate appropriate policies and programs related to the penetration and development of Vinamilk products into various retail points.
• Plan and evaluate the execution/access/care/exploitation efforts of staff within the month concerning the target customer list (transferred Key Account Chain, designated Key Account Chain potential customers, retail points with or without previous company product purchases...).
• Identify and assess new business opportunities (potential to open new retail points, increase SKU/retail points, increase inventory reserves for retail points...) to exploit optimal sales opportunities from customers.
• Supervise the execution, implementation, and management of customer contracts.
• Organize deployment and oversee the execution of trade marketing programs, sales support activities, and commercial promotion efforts (such as promotions, displays, product launches, communication activities...) targeted at Key Account Chain to ensure accuracy and effectiveness.
• Maintaining and enhancing service quality and providing the best customer care, fostering strong relationships with Key Account Chain customers and Distributors within the customer's geographical area.
• Take responsibility for the management, monitoring, control, and evaluation of the utilization of resources related to sales and Key Account Chain (operational budget, personnel, assets, support activities...) efficiently and in compliance with regulations.
Yêu Cầu Công Việc
EDUCATION AND PROFESSION:
• Bachelor Degree.
• Priority is given to majors in Marketing, Business Administration, International Business, Foreign Economics, Foreign Trade or related Economics majors.
• Fluent in English OR Russian OR Korean.
EXPERIENCE:
• At least 3 - 6 years of sales experience, sales management for Key Account, Horeca customer groups, practical experience in multinational companies/large-scale consumer goods or fast-moving consumer goods (FMCG) industries.
PROFESSIONAL KNOWLEDGE AND SKILLS:
• Have good knowledge of sales in the field of food/fast-moving consumer goods, especially knowledge and understanding of special customer channels (Key Account/Anchor Account) and types of direct consumer customers (On-premise).
• Have basic knowledge of marketing and building trade support activities (trade marketing).
• Have knowledge of implementing business strategies.
• Ability to analyze and plan.
• Good skills in negotiation.
• Good communication/presentation/persuasion skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Innisfree là thương hiệu mỹ phẩm theo chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên tại Hàn Quốc, với hệ thống hơn 1400 cửa hàng tại chính quê nhà và hàng trăm cửa hàng trên thế giới, đặc biệt các quốc gia Châu Á. Chúng tôi vô cùng cảm kích khi innisfree không chỉ được yêu thích bởi chất lượng và hiệu quả sử dụng sản phẩm, từ nguồn nguyên liệu trong lành tại đảo ngọc Jeju mà còn được biết đến như một trong những thương hiệu có nhiều hoạt động tích cực luôn biết ơn và bảo vệ thiên nhiên từ những ngày đầu thành lập.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ bảo hiểm XH, YT, TN đúng và đầy đủ theo Luật lao động.
-
Chế độ bảo hiểm tai nạn 24/24 ngay trong thời gian thử việc.
-
Chế độ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên chính thức.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Cơ hội đi du lịch Hàn Quốc dành cho nhân viên làm tốt và/hoặc gắn bó lâu dài với công ty.
Lịch sử thành lập
-
2000: innisfree - thương hiệu mỹ phẩm theo đuổi chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên của Hàn Quốc
2003: Bắt đầu chiến dịch Thu gom lọ rỗng (Empty Bottle)
-
2005: Mở cửa hàng mặt phố đầu tiên của thương hiệu tại Hàn Quốc
2006: Ra mắt dòng sản phẩm dưỡng ẩm chuyên sâu chiết xuất từ quả Olive
-
2007: Mở cửa hàng thứ 100 tại Hàn Quốc
-
2008: Ra mắt dòng sản phẩm Green Tea làm từ trà xanh Jeju
-
2009: Bắt đầu tài trợ cho con đường Olle tại đảo Jeju
2010: Sinh nhật innisfree lần thứ 10
-
2011: Bắt đầu chiến dịch làm sạch Jeju
-
2012: Mở cửa hàng quốc tế số 1 tại Trung Quốc, con đường phía tây Thượng Hải Nam Kinh (tháng 4)
2015: Sinh nhật innisfree lần thứ 15
-
2016: Tiến vào thị trường Việt Nam
-
2017: Tiến vào thị trường Mỹ
-
2018: Tiến vào thị trường Nhật Bản
-
2019: Mở kênh bán hàng online chính thức tại Nhật Bản
Mission
Tinh thần & sứ mệnh: Thương hiệu innisfree là một thành viên của AMOREPACIFIC - Tập đoàn mỹ phẩm lớn nhất Hàn Quốc. innisfree tự hào đại diện cho tinh thần và sứ mệnh của đại gia đình Amorepacific.