Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
-
To ensure an effective replenishment and complete orders in line with the company guidelines.
-
To demonstrate understanding of commercial tools to be able to support the Store Director
-
To drive sales to improve store performance and to support the Country Manager to reach budget.
-
To be aware of what is new in the delivery, what is expected on the next one and to manage the product available in the shop floor and stockroom accordingly.
-
Responsible for the stockrooms organization.
-
Responsible for Online storage in store and its organization.
-
To guarantee visual merchandising standards across the store.
-
To be responsible for the RFID and it’s devices.
Product/Commercial/Visual Management:
-
Ensure shop floor layout and new lines are merchandised according to according to/follow the Company guidelines/ operational policies and procedures.
-
Analyze daily business information & data and reacts to it accordingly.
-
Be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/ seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID (Radio Frequency Identification) practice is in place at all times.
-
Control product level in the store.
Customer Service:
-
To follow the requirement of customer service consistently and drive the team to ensure that these requirement are maintained across the store.
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store leading by example.
-
Drive, monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and thrive for Customer satisfaction.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To train the team in providing excellent customer service and follow up the requirements consistently.
Store Procedures:
-
To manage and oversee the complete of delivery process across the assigned stores and to react to unexpected circumstances when necessary.
-
To participate in the planning and manage the process of the stock take and sales preparation.
-
To support the Store Director in completing the Security Checklist and the General Services Guide and to ensure that all security procedures are followed in the store.
-
To support the Store Director to comply with the Health & Safety policy and responsibilities.
People Management:
-
To deliver exceptional customer service and drive the team to ensure that minimums are maintained across the store.
-
To be responsible for the training of the delivery and stockroom teams.
-
To prepare monthly rotas, daily planners and holidays according to business needs.
-
To coordinate the Management Meetings and encourage staff participation.
-
To be involved in the recruitment process in the store.
-
To support the Store Director in implementing the Company policies & effective hours management.
Health & Safety:
-
Ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
Be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them.
-
To know who the appointed First Aiders are in the store and to understand and promote the role of Health & Safety Champion.
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same role/position
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance.
Innisfree là thương hiệu mỹ phẩm theo chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên tại Hàn Quốc, với hệ thống hơn 1400 cửa hàng tại chính quê nhà và hàng trăm cửa hàng trên thế giới, đặc biệt các quốc gia Châu Á. Chúng tôi vô cùng cảm kích khi innisfree không chỉ được yêu thích bởi chất lượng và hiệu quả sử dụng sản phẩm, từ nguồn nguyên liệu trong lành tại đảo ngọc Jeju mà còn được biết đến như một trong những thương hiệu có nhiều hoạt động tích cực luôn biết ơn và bảo vệ thiên nhiên từ những ngày đầu thành lập.
Chính sách bảo hiểm
-
Chế độ bảo hiểm XH, YT, TN đúng và đầy đủ theo Luật lao động.
-
Chế độ bảo hiểm tai nạn 24/24 ngay trong thời gian thử việc.
-
Chế độ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên chính thức.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Cơ hội đi du lịch Hàn Quốc dành cho nhân viên làm tốt và/hoặc gắn bó lâu dài với công ty.
Lịch sử thành lập
-
2000: innisfree - thương hiệu mỹ phẩm theo đuổi chủ nghĩa tự nhiên đầu tiên của Hàn Quốc
2003: Bắt đầu chiến dịch Thu gom lọ rỗng (Empty Bottle)
-
2005: Mở cửa hàng mặt phố đầu tiên của thương hiệu tại Hàn Quốc
2006: Ra mắt dòng sản phẩm dưỡng ẩm chuyên sâu chiết xuất từ quả Olive
-
2007: Mở cửa hàng thứ 100 tại Hàn Quốc
-
2008: Ra mắt dòng sản phẩm Green Tea làm từ trà xanh Jeju
-
2009: Bắt đầu tài trợ cho con đường Olle tại đảo Jeju
2010: Sinh nhật innisfree lần thứ 10
-
2011: Bắt đầu chiến dịch làm sạch Jeju
-
2012: Mở cửa hàng quốc tế số 1 tại Trung Quốc, con đường phía tây Thượng Hải Nam Kinh (tháng 4)
2015: Sinh nhật innisfree lần thứ 15
-
2016: Tiến vào thị trường Việt Nam
-
2017: Tiến vào thị trường Mỹ
-
2018: Tiến vào thị trường Nhật Bản
-
2019: Mở kênh bán hàng online chính thức tại Nhật Bản
Mission
Tinh thần & sứ mệnh: Thương hiệu innisfree là một thành viên của AMOREPACIFIC - Tập đoàn mỹ phẩm lớn nhất Hàn Quốc. innisfree tự hào đại diện cho tinh thần và sứ mệnh của đại gia đình Amorepacific.