Bảo Tín Minh Châu ★ 3.0

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Bảo Tín Minh Châu

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Du lịch, khách sạn
Xây dựng

Việc làm Bảo Tín Minh Châu

Cập nhật 13/03/2025 14:33
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Bảo Tín Minh Châu
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
Bảo Tín Minh Châu 3.0★
5 đánh giá 92 việc làm 16 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Bảo Tín Minh Châu
Bảo Tín Minh Châu Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 29 Trần Nhân Tông, phường Nguyễn Du, quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội.

Bảo Tín Minh Châu là một trong những công ty uy tín hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh và chế tác vàng bạc đá quý tại Việt Nam. Với gần 30 năm phát triển, Bảo Tín Minh Châu đã có 5 cơ sở kinh doanh tại Hà Nội và trên 100 đại lý, điểm kinh doanh trên toàn quốc với hai loại sản phẩm chính là Vàng rồng Thăng Long và Vàng trang sức chất lượng cao.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch miễn phí
  • Bóng bàn
  • Tennis
  • Teambuilding hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Bảo Tín Minh Châu được thành lập vào năm 1995

Mission

  • Bảo Tín Minh Châu góp phần kiến tạo vị thế ngành thời trang và trang sức Việt Nam trên trường quốc tế.

Review Bảo Tín Minh Châu

3.0
5 review

06/10/2022
Nhân viên tại Hà Nội

Được nghỉ thứ 7, chủ nhật, không phải mang việc về nhà làm (CTT)

30/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Cơ sở thì nhiều, lý do thì cty có lúc chậm lương, văn hoá cty dị thường

14/11/2024
Trưởng phòng hành chính tại Hà Nội

Nếu thích môi trường thoải mái, ko gò bó thì nên tránh, còn chịu đựng được thì cũng khá ổn định. (FB)

Những nghề phổ biến tại Bảo Tín Minh Châu

Bạn làm việc tại Bảo Tín Minh Châu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bảo Tín Minh Châu

Bảo Tín Minh Châu

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo