(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Từ năm 1984, chúng tôi đã sản xuất hàng may mặc chất lượng. Chúng tôi được đức tin hướng dẫn để tiến hành công việc kinh doanh của mình với tình yêu, niềm vui và sự chính trực vững chắc. Được thành lập bởi chị em nhà Tan, những người ban đầu chỉ may quần áo nịt cho phụ nữ ngay tại nhà của họ, Bodynits đã phát triển thành nhà sản xuất hàng may mặc chất lượng cao hàng đầu, mở rộng sự hiện diện trên khắp châu Á.
Sự tồn tại của CÔNG TY TNHH BODYNITS TIỀN GIANG là minh chứng cho sự chu cấp của Chúa dành cho những người sáng lập của chúng tôi. Với ít trình độ học vấn đại học cũng như kinh nghiệm liên quan, chị em nhà Tan dấn thân vào công việc kinh doanh với mục đích duy nhất là chu cấp cho gia đình. Ngày nay, Bodynits đã phát triển thành một tổ chức hoạt động trên khắp châu Á và phục vụ các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu. Mục đích và sứ mệnh của chúng tôi đã được định hình qua nhiều năm. Ngoài lợi ích thương mại, chúng tôi cam kết hết lòng phục vụ các bên liên quan và làm giàu cho các thành viên trong nhóm, gia đình của họ và cộng đồng của chúng tôi.