- Lead the scrum team (multi-scrum teams) using Agile methodology and scrum practices.
- Guide the scrum team in self-organization.
- Help the product owner and scrum team to achieve customer satisfaction.
- Remove impediments and coach the scrum team on removing impediments.
- Help the scrum team to identify and fill in blanks in the Agile framework.
- Resolve conflicts and issues that occur.
- Help the scrum team achieve higher levels of scrum maturity.
- Work directly with the product owner in prioritizing project works and with teams to ensure timely completion of projects while maintaining agile principles.
- Foster a collaborative and supportive team environment.
- Manage project activities for one or multiple projects and requests across all management phases, including initiation, planning, execution, monitoring, control and closure.
- Ensure software development standards and practices are followed. Identify and resolve risks, issues and conflicts to ensure quality control throughout the project life cycle.
- Lead and motivate the development team, supervise and evaluate team members, provide them with valid and constructive feedback, supportive and professional mentoring. Develop competencies and maturity of the team, build the backup plan. Full awareness of the team’s commitments, health and impediments, ensure communication and collaborations among members and teams are effective.
- Establish and implement training processes and strategies for team members.
- Work directly with international business partners in prioritizing project works & coordinating product roadmap development in order to achieve the ultimate objectives of products/projects.
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
- Having chance to work with international experts.
- Gaining clear view of your career path.
- Receiving training opportunities including technical subjects, language and soft skills.
- Good opportunity for promotion through regular performance review system.
- Holder of a BS. Degree in computer-related field.
- Fluent in English.
- Expertise in Agile.
- Strong written, verbal communication, interpersonal and mentoring skills.
- At least 12+ years of experience including 5+ years of hands-on experience as a Scrum Master and Project Manager in an international environment.
- Ability to analyze and think quickly and to resolve conflict.
- Ability to adapt to a changing environment.
- Knowledgeable in techniques to fill in gaps in the scrum.
- Tunes behavior to the situation and has multiple leadership styles.
- Ambitious in team performance and team growth, reflective in team self-organization.
- Experience of working in fast moving/fluid environment where tight deadlines frequently need to be met, solid time-management skill.
- Analytical, computer, math and problem-solving skills to be able to use software and to explain the software.
- Experience with Jira or similar Agile execution and CICD is highly desirable.
- Certification in Scrum is a plus.
Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn có trụ sở chính tại Lô G, chung cư Hùng Vương, đường Tản Đà, P.11, Q.5, TP.HCM với tổng điện tích hơn 4.000m2 và hơn 10.000 mặt hàng chính hãng thuộc các tập đoàn điện tử hàng đầu thế giới được bày bán tại siêu thị như: Panasonic, Samsung, LG, Hitachi, Bosch, Hafele, TCL, Toshiba, Electrolux, Sharp, Casper, Midea… đã đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người tiêu dùng.
Sự ra đời của Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn đã đánh dấu 1 bước tiến lớn trên thị trường điện máy Việt Nam. Đây là siêu thị đi tiên phong trong lĩnh vực bán lẻ hàng điện máy, nội thất tại Việt Nam chuyên về các ngành hàng Điện tử, Điện lạnh, Di động, Vi tính, Gia dụng, Viễn thông, Nội thất với phong cách phục vụ chuyên nghiệp và hiện đại.
Với những nỗ lực không ngừng, Siêu Thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn ngày càng phát triển mạnh mẽ, 95 chi nhánh trên khắp các tỉnh thành ở khu vực miền Nam, miền Trung, kế hoạch mở rộng ra khu vực phía Bắc trong tương lai gần. Định vị thương hiệu là đơn vị bán lẻ uy tín và gần gũi trong lòng khách hàng. Tối ưu hóa chi phí để sản phẩm đến tay người tiêu dùng có chất lượng tốt và giá thành hợp lý, chăm sóc hậu mãi chu đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/05/2001, Công ty TNHH Cao Phong thành lập gắn liền với thương hiệu Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn, do ông Trang Sở Lương với hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành kim khí điện máy làm Tổng Giám Đốc
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm thiết bị với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review ĐIỆN MÁY CHỢ LỚN (CÔNG TY TNHH CAO PHONG)
Ý thức làm việc tốt, nhân viên hòa đồng
Đãi ngộ tốt
Môi trường làm việc năng động, nhân sự ổn định