Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Objective of the Position:
The position is in charge of managing All FGs and semi-products received from production including finished goods, work-in-process, blocked/left overs/ approved FG. for destruction and assures efficient packing & loading, accurate on-time shipping.
- In charge of controlling and supervising all activities of Store facility, daily involves overseeing team performance, expediting the receiving and shipping of goods, and ensuring efficient, organized storage complying GMP.
- Strive for minimizing warehousing costs including transport cost, energy saving program, overtime cost.
- Leads problem-solving activities as necessary.
Duties & Responsibilities:
Inventory control
1). To manage inbound and outbound stock movement of finished goods warehouse operation. Ensuring that inventory records are accurate and that there are measures in place to control inventory
2). To coordinate with the related Managers (Production, Sales support and Import/Export) in preparing specified finished products for storing and planning delivery.
3). To coordinate with the QC Manager in handling quality issues concerning finished products in stock.
4). To conduct energy saving program in Warehouse, transport cost and OT
5). To update stock data on a regular basis and make regular stock reports to the BOD and to the Chief Accountant.
Warehouse layout: Planning the warehouse layout to maximize space and prevent loss or damage
6). To supervise and train WH staffs (packing, forklift), vehicles and other equipment, oversee security, sanitation and administration functions.
7). To perform proper packing activities (including wooden box, pallets) control assigned as ISO procedures and instructions.
8). To make proposals for how to improve stock control and optimise costs.
Shipment preparation: Ensuring that shipments are ready for delivery, including generating packing lists and bills of lading
Shipment delivery: Ensuring that all scheduled shipments are delivered on time and accurately
Other ad hoc tasks as assigned
KPI
- No complaints from customers and related departments
- No mistakes by staffs causing damage to company.
- Energy saving, cost saving on transport and OT
Yêu Cầu Công Việc
1. College/Bachelor of Industrial management/Business Administration/ Accounting/ Logistics & Supply chain.
2. Working English communication
3. Computer skills (excel, word)
4. Basic knowledge about Food safety & Hygiene
5. Knowledge in Quality Management System (ISO 9001:2000, HACCP and ISO 22000).
6. 2+ years of experience in a warehouse lead role
7. Honest, organized, proficient knowledge of warehouse procedure and policy
8. Capable problem-solving and leadership
9. Ability to work with all levels of company staffs
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn có trụ sở chính tại Lô G, chung cư Hùng Vương, đường Tản Đà, P.11, Q.5, TP.HCM với tổng điện tích hơn 4.000m2 và hơn 10.000 mặt hàng chính hãng thuộc các tập đoàn điện tử hàng đầu thế giới được bày bán tại siêu thị như: Panasonic, Samsung, LG, Hitachi, Bosch, Hafele, TCL, Toshiba, Electrolux, Sharp, Casper, Midea… đã đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người tiêu dùng.
Sự ra đời của Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn đã đánh dấu 1 bước tiến lớn trên thị trường điện máy Việt Nam. Đây là siêu thị đi tiên phong trong lĩnh vực bán lẻ hàng điện máy, nội thất tại Việt Nam chuyên về các ngành hàng Điện tử, Điện lạnh, Di động, Vi tính, Gia dụng, Viễn thông, Nội thất với phong cách phục vụ chuyên nghiệp và hiện đại.
Với những nỗ lực không ngừng, Siêu Thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn ngày càng phát triển mạnh mẽ, 95 chi nhánh trên khắp các tỉnh thành ở khu vực miền Nam, miền Trung, kế hoạch mở rộng ra khu vực phía Bắc trong tương lai gần. Định vị thương hiệu là đơn vị bán lẻ uy tín và gần gũi trong lòng khách hàng. Tối ưu hóa chi phí để sản phẩm đến tay người tiêu dùng có chất lượng tốt và giá thành hợp lý, chăm sóc hậu mãi chu đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/05/2001, Công ty TNHH Cao Phong thành lập gắn liền với thương hiệu Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn, do ông Trang Sở Lương với hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành kim khí điện máy làm Tổng Giám Đốc
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm thiết bị với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review ĐIỆN MÁY CHỢ LỚN (CÔNG TY TNHH CAO PHONG)
Ý thức làm việc tốt, nhân viên hòa đồng
Đãi ngộ tốt
Môi trường làm việc năng động, nhân sự ổn định