Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary:
Responsible for generating sales through creative displays that capture customers’ attention. Leading Visual Merchandise (VM) projects execution to ensure that the customer experience is optimized to drive sales and profitability. Creating an engaging and immersive environment to differentiate the company's products from competitors and build brand recognition and loyalty among customers.
Budgeting & Planning:
- Create and implement a visual merchandising tactical strategy/ plan for the stores, ensuring that the strategy is in line with our brand, products, and target market.
- Develop & manage visual concept for new product, seasonal products, promotion and events.
- Manage VM budgets and ensuring that all productions are executed within budget constraints.
- Work with suppliers to ensure on quality and timeline production for graphics in store.
Visual Merchandise Execution Management:
- Create a set of communication tools for giving customers clear information on products/brands.
- Creating eye-catching store layouts that showcase the brand and aesthetic of the company.
- Train Visual Merchandisers and store staff on VM techniques and standards, ensuring that they are able to effectively maintain displays and create an engaging customer experience.
- Liaise and coordinate with supply chain to produce finished artwork, POS material and signage.
- Liaise and coordinate with operations and merchandiser in the implementation of promotional brand activities and visual retail executions.
In-store Visual Merchandising:
- Conduct frequent store visits with VM Store Visit report submitted to evaluate on store POP (Point of Purchase) and VM tools condition to ensure the stores follow brand and VM standards.
- Responsible for VM tools management, ensure all stores have the right VM tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Have 1 to 2 years of experience in Branding and Product MKT in the F&B and FMCG industries.
- Proficiency in presentations and powerpoint presentations.
- Have skills in data and market analysis.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn có trụ sở chính tại Lô G, chung cư Hùng Vương, đường Tản Đà, P.11, Q.5, TP.HCM với tổng điện tích hơn 4.000m2 và hơn 10.000 mặt hàng chính hãng thuộc các tập đoàn điện tử hàng đầu thế giới được bày bán tại siêu thị như: Panasonic, Samsung, LG, Hitachi, Bosch, Hafele, TCL, Toshiba, Electrolux, Sharp, Casper, Midea… đã đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người tiêu dùng.
Sự ra đời của Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn đã đánh dấu 1 bước tiến lớn trên thị trường điện máy Việt Nam. Đây là siêu thị đi tiên phong trong lĩnh vực bán lẻ hàng điện máy, nội thất tại Việt Nam chuyên về các ngành hàng Điện tử, Điện lạnh, Di động, Vi tính, Gia dụng, Viễn thông, Nội thất với phong cách phục vụ chuyên nghiệp và hiện đại.
Với những nỗ lực không ngừng, Siêu Thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn ngày càng phát triển mạnh mẽ, 95 chi nhánh trên khắp các tỉnh thành ở khu vực miền Nam, miền Trung, kế hoạch mở rộng ra khu vực phía Bắc trong tương lai gần. Định vị thương hiệu là đơn vị bán lẻ uy tín và gần gũi trong lòng khách hàng. Tối ưu hóa chi phí để sản phẩm đến tay người tiêu dùng có chất lượng tốt và giá thành hợp lý, chăm sóc hậu mãi chu đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/05/2001, Công ty TNHH Cao Phong thành lập gắn liền với thương hiệu Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn, do ông Trang Sở Lương với hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành kim khí điện máy làm Tổng Giám Đốc
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm thiết bị với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review ĐIỆN MÁY CHỢ LỚN (CÔNG TY TNHH CAO PHONG)
Ý thức làm việc tốt, nhân viên hòa đồng
Đãi ngộ tốt
Môi trường làm việc năng động, nhân sự ổn định