Việc làm CBRE Việt Nam

Cập nhật 21/12/2024 23:26
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
Bell Captain
CBRE Việt Nam 4.0★
20 đánh giá 208 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual​
  • Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.​
  • To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly​
  • To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours​
  • Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.​
  • Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)​
  • Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas​
  • Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean​
  • Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly​
  • Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery​
  • Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures​
  • ​Supervision and completion of assigned tasks/errands as per the hotel/guest instructions in pertaining to guest luggage management.​​

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • 1 year experience in concierge / customer service, or an equivalent combination of education and experience. ​
  • High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
CBRE Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.

CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
  • Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lich
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
  • 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
  • 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
  • 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.


Review CBRE Việt Nam

4.0
20 review

04/04/2024
Trợ lý phát triển kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Cơ hội phát triển bản thân cao

20/10/2023
Chuyên viên đầu tư tại Hồ Chí Minh

Chuyên viên tư vấn

25/10/2023
Nhân viên hành chính tại Hà Nội

Không đề xuất

Những nghề phổ biến tại CBRE Việt Nam

Bạn làm việc tại CBRE Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CBRE Việt Nam

CBRE Việt Nam

Click để đánh giá