Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Công ty TNHH Công nghệ THG Việt Nam (TH Group) được thành lập vào năm 2021. Là một cái tên mới mẻ đối với thị trường mỹ phẩm trong nước, chúng tôi tự hào là thương hiệu có đội ngũ chuyên gia nghiên cứu và phát triển các sản phẩm chăm sóc da với quy trình sản xuất chuyên nghiệp, thân thiện với môi trường. TH Group tự tin cam kết cung cấp cho người tiêu dùng dòng mỹ phẩm cao cấp với công dụng tuyệt vời, liệu trình chăm sóc da hiệu quả và mang lại sự an toàn tuyệt đối tới khách hàng. Trong tương lai không xa, chúng tôi mong muốn trở thành người bạn đồng hành thân thiết với người phụ nữ trên bước đường nâng tầm nhan sắc, hoàn thiện bản thân. Để chinh phục ước mơ này, tổng công ty luôn cần đội ngũ nhân sự có tâm, có tầm, nhiệt huyết và tài năng. Tại TH Group, chúng tôi như một đại gia đình đoàn kết giành tình cảm đặc biệt cho nhau bằng tình yêu thương giữa những người đồng nghiệp, những người anh em cùng chung một nhà luôn giúp đỡ lẫn nhau trong và ngoài công việc để cùng phát triển bản thân.
“MUỐN ĐI NHANH THÌ ĐI MỘT MÌNH, MUỐN ĐI XA THÌ ĐI CÙNG NHAU”
Hãy cùng hành động với chúng tôi để mang thương hiệu Việt vươn tầm thế giới!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2021
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành