Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Update and maintain wine list and MICROS system. Pair and suggest wines that will best complement menu items. Attend wine tastings and develop relationships with vendors. Request new wines and products. Create and update wine lists. Design and implement wine promotions and incentive programs. Monitor and replenish inventory of wine cellar, equipment, and glassware. Train and educate server and bartender staff. Conduct vintage and BIN number checks. Conduct staff wine tastings. Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas. Follow all state and local laws for serving alcohol responsibly. Maintain accurate spill sheet.
Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals. Ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: At least 2 years of related work experience.
Quyền lợi được hưởng
• Local and International training course
• 05 working days
02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift
Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & DỊCH VỤ DU LỊCH PHÚC LONG là công ty hoạt động trong lĩnh vực tư vấn quản lý, cung cấp các dịch vụ du lịch và vận tải hành khách. CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & DỊCH VỤ DU LỊCH PHÚC LONG được thành lập vào ngày 2022-10-12 00:00:00, và đã đăng ký thành công với mã số thuế 0317516604. Trụ sở chính của công ty được thiết lập tại 70 Quốc Hương, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & DỊCH VỤ DU LỊCH PHÚC LONG luôn cung cấp các dịch vụ chất lượng cao cho khách hàng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, thân thiện và nhiệt tình. Chúng tôi luôn hướng đến bảo vệ quyền lợi và lợi ích của khách hàng thông qua các hoạt động tư vấn quản lý, cung cấp các dịch vụ du lịch và vận tải hành khách. CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ & DỊCH VỤ DU LịCH PHÚC LONG với xu hướng phát triển lâu dài, luôn cố gắng để hoàn thiện chất lượng dịch vụ cũng như đáp ứng nhu cầu của khách hàng một cách tốt nhất. Với sự tin tưởng của khách hàng, chúng tôi luôn cố gắng cung cấp các giải pháp tối ưu nhất cho khách hàng.