Company Description:
With a history spanning over 90 years, Knauf is a global market leader in the field of sustainable lightweight construction. Through years of continuous innovation, we continue to produce building materials for interior finishings, thermal insulation and design ceilings worldwide. Knauf factories worldwide produce modern dry construction systems, plasters, insulation materials and environmentally friendly solutions.
In many countries, the name Knauf is synonymous with gypsum.
Location: Ha Noi
Job Summary:
To initiate and maintain contact with architects, engineers, designers, industrial house manufacturers, main contractors and specialist sub-contractors to positively influence the decisions regarding the specification of KNAUF. Achievement of sales objectives.
Job Responsibilities:
- Provide technical expertise and advice to new and existing customer bases in order to develop a close long-term relationship that ensures they continue/increase levels of business with KNAUF.
- Identify and make contact with potential customers engaged on target construction projects to secure specifications and contracts.
- Produce designs, specifications and details for architects, designers and contractors to ensure that KNAUF are specified.
- If required, maintain a close contact with Knauf Marketing Department to ensure that a strong brand presence is continued within target market.
- If requested, monitoring of on-site construction in collaboration with the contractor to provide advice and solutions to problems encountered.
- If requested, negotiate project technical terms with sub-contractors.
- Provide solutions to design problems to the customer base that fully comply with accepted standards and Industry codes of practice.
- Provide representation and advice to professional bodies to further enhance Knauf’s profile and influence industry issues to Knauf’s benefit.
- If necessary, provide technical assistance and training to the sales team to help them with particular customers and projects.
- Provide market knowledge to loyal customers in order to increase their business and, thus, enhance our own business.
- Research markets for ancillary products and make recommendations to support/ complete the KNAUF.
- Other tasks assigned by line manager
Job Requirements:
- Background as Civil Engineer or Architect; Post Graduation in Marketing/Management will be an added advantage.
- Have 5-10 year above related experience in technical sales, specification in building material industry;
- Business recognition/market awareness of the construction industry;
- Communication with empathy and enjoys dealing with people;
- Motivation skill and Team spirit is required;
- Continuous improvement & Customer centricity.
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng