Mô tả công việc
- Responsibility 1: Supervise and support Online operation process at stores.
- Supervise of online daily operations at store (picking and packing quality, customer consulting, solving difficult problem)
- Monitor and control daily order, delivery status, solve operating issues to ensure on time delivery and order processing, delivery as defined rules
- Coordinate with Store manager, HR, Online Team at stores for operating improvement and order fulfillment efficiency
- Support operation processes & rules on Speed L for Online Operation team (admin/operator, picker, packer, delivery man)
- Responsibility 2: Evaluate Online staff’s performance at stores.
- Collect and analyze data from which evaluate online staff’s perfomance including admin, picker, packer, delivery (number of handled orders, number of complaints, duration to handle an order).
- Build education documents for re-training weak staffs.
- Find out difficulties that weak staff face, then find solutions to help them improve their perfromance.
- Responsibility 3: Build education document for training new and current staffs.
- Build education document for staffs (how to select products, prepare before picking, product arrangement on cart, categories overview, ...)
- Build and organize tests, score ranking and evaluate staffs based on test result .
Yêu cầu công việc
- Qualifications (Essential): College/University Diploma or any degrees equivalent to those above.
- Major: E-commerce, Supply Chain & Logistics, Business administration, technology or equivalent
- Knowledge
- Understand e-commerce
- Understand operation and customer service in general
- Have good knowledge of planning & training
Necessary skills:
- Strong analytical, plainning and problem solving skills
- Have carefulness, patience, willing to learn attitude
- Good communication and emotion control skills
- Able to work well under high pressure
- Have good general MS Office skill
- Other special request:
- Ready to work overtime (if any) and business travel
- English communication is preferable .
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)
- Full Health insurance, social and unemployment insurances as defined by Law
- Lunch allowance 50,000 VND/day
- Foreign language allowance (English, Korean)
- 12 days of leave/year
- Bonus on holidays according to the company's policy
- Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm
- Dynamic environment, many challenges and development opportunities .
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng