We are currently looking for talents to join our dynamic agency network and would like to invite
you to consider this unique internship opportunity.
3 Best Things About The Job
- To be a part of a dynamic working environment and surrounded by the best
- A one of a kind knowledge of media agency's business and hands-on experience
- A promising career in the best media agency network in Vietnam
- Receive vendor invoices/ statements, check and allocate to PIC agencies.
- Validate cost on invoices versus system to ensure correctly input and confirmation from
- Prepare payment request.
- Checking invoices (hard copies) with the system to make sure VAT input & output in
- Tracking invalid, credit memo, coupon on Facebook/Google invoices for media credit
- Checking and taking note of FX billing based on Actual billing for the person in charge
- Supporting on follow up pending true-up with agencies for a team pushing & correcting
- Other tasks will be assigned by the line manager.
- Strong organization skills and attention to the details
- Full skill practices and applications of Microsoft Word & Excel
- Comfortable working with systems and handling multiple tasks with
- Ability to poise in handling highly confidential information
- Careful, patient, proactive and highly responsible
- Eager to learn, energetic, flexible & adaptable to quick changes, able to communicate
- Good at English skill in writing and reading is a plus
GroupM - GroupM leads and shapes media markets by delivering performance enhancing
media products and services, powered by data and technology. Our global network agencies
and businesses enable our people to work collaboratively across borders with the best in class,
providing them the opportunity to accelerate their progress and development. We are not
limited by teams or geographies; our scale and diverse range of clients lets us be more
adventurous with our business and talent. We give our talent the space, support and tools to
innovate and grow.
Discover more about GroupM at www.groupm.com
Follow @GroupMAPAC on Twitter
Follow GroupM on LinkedIn - https://www.linkedin.com/company/groupm
About Vietnam
It’s no secret Vietnam is the fastest growing media market in Asia Pacific. Ad spend in Vietnam
grew rapidly last year, with internet penetration reached in excess of 59.4% during 2019. With a
population of more than 90 million, this market carries huge potential and possibilities for
media players and talent. GroupM Vietnam fosters a culture of innovation and value our
diverse and collaborative work environment.
GroupM is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we
understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the
fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride
ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients
we work with
requisitionid: 39831
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng