Mô tả công việc
- Representative of the hotel in HCMC
- Directly work and take care of customers in HCMC
- Hit all personal/team sales goals and maximize profitability
- Achieve budgeted revenues and personal/team sales goals and maximize profitability. Participate in the preparation of the annual departmental operating budget, the hotel marketing plan and business plan, and financial plans
- Help prepare the departmental budget and financial plans including the hotel marketing plan
- Create and implement sales plans that drive measurable incremental occupancy, increase average rates, increase volume, food and beverage, and banquet sales
- Produce monthly reports and sales forecasts to analyze current/potential market and sales trends, coordinate activities to increase revenue and market share, and monitor performance to ensure actual sales meet or exceed established revenue plan
- Help guests - you’ll be happy to help if someone needs assistance with a request or complaint
- Provide guests with information (example: loyalty programs, area attractions, restaurants, facility information) to enhance guests experience
- Develop and maintain relationships with key clients and outside contacts in order to produce group and/or convention business, including room sales, food & beverage sales, and catering/banquet services
- Schedule conventions and/or business group activities at the hotel and coordinate with other hotel-level departments to facilitate services agreed upon by the sales office and prospective clients
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge in probation period
- Attractive salary and insurance package
- Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
- Opportunity to join international training and development programs
- Meal allowance
- Laundered uniform provided by Hotel
- Pre-employment health check and annual health check
- Free parking
- Recognition program with valuable gifts
- Summer vacation and many team building activities
- Hotel discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
- Food & Beverage discount at Hotel
- Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
• Demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
• Problem-solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Good writing skills
Qualifications:
• Bachelor’s degree in Sales, Marketing, or related field.
Experience:
• 3-4 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Please send resume to:
- HR Office: B1, Keangnam Hanoi Landmark 72 Tower, Nam Từ Liêm, Hà Nội
- Tel: 024 32753464
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng