Involve in sales planning and performance management activities in CIBG through :
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
- Business campaign for area
- Internal communication
- Sales planning và lead allocation
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Cost Management
Support And Co-ordinate:
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
Develop KPI of service quality for units
- Business campaign for area
- Internal communication
The focal point to collaborate with CA on external communication, investor relation, etc.
- Sales planning và lead allocation
- Analyze, measure, report business activities, manage conversions on the sales funnel, list of potential customers
- Develop methodology, orientation, methods, criteria for business planning and allocation of targets
- Allocate and implement activities to ensure right RM - right customer, right frontline – right role
Support And Co-ordinate:
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Develop a resource plan for sales force
- Monitor and track the resource status of CIBG sales force
- Track and report productivity
- Develop compensation model
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Develop methodology và criteria to assess performance, productivity and efficiency of sales force.
- Monitor, track và analyze and business performance, efficiency and productivity, identify and recommend improvement
- Monitor, analyze and report the results of
- Cost Management
- Develop standard cost
- Monitor, manage cost of CIBG to ensure cost is within budget and optimized
- Contact point to develop cost budget and operational expenses
- Control cost proposal and participate in Cost Council for CIBG
- Support to Director to train, to build future team members and implementation specific duties and other duties as assigned
Key Relationships - Direct Manager
Director, Sales planning, Performance and Capacity Management; Senior Manager/ Manager, Sales Planning and Capacity Management
Key Relationships - Direct Reports
Not applicable
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in CIBG, other units in TCB ( RBG, CSA, TO, DO…)
Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 550 or equivalent
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng