Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Establish tax management and standardize procedures to ensure proper dissemination of information and tax compliance among all companies (Wanek and affiliated companies)
- Work with external parties - government and consultants to get the correct tax information and set out guidelines for tax compliance
- Provide tax planning and reviewing various tax returns, ensure correctness and timely submission.
- Study & analyze each subsidiaries' taxable transactions to provide excellent planning, consulting and expertise
- Check and diagnoses tax compliance of all subsidiaries periodically to prevent from significant tax issue risk
- Support to resolve issues faced by Departments in order to comply with Tax regulations.
- Update new significant changes in tax regulations to Board of Management and Departments.
- Act as conduit with Customs department and support for any related tax issues
- Prepare transfer pricing report, co-ordinate with internal and external parties for the report and be at the forefront of cross-border best practice and compliance
Yêu Cầu Công Việc
Technical requirement
- University graduate in Accounting/ Finance, Economic and other relevant disciplines with more than 4 years of tax or audit experience
- Good logical thinking, ability to work big numerical data, and be able to analyze/understand the underlying issues;
- Demonstrate the ability to present idea effectively in both verbal and writing;
- Work well upstream and downstream, able to network positively
- Good command in English, writing and reading is the must;
- Big 4 or tax consulting background is generally preferred
Skills and Abilities
- Honesty, integrity, reliable and dependable, hard working, perseverance, detailed and thorough
- Numerate, analytical, logical and follow-through skills
- Ability to communicate with all organizational levels
- Strong people skills, able to enforce policies and procedures but manage conflicts & confrontation
- Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands, multi-tasking
- Skilled in problem solving
- Skilled in Excel and common office software applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Đầu Tư Thương Mại & Chăm sóc sức khỏe INCOM Việt Nam được thành lập từ năm 2016, với quy mô hơn 100 cán bộ nhân viên văn phòng Bắc – Nam. Chúng tôi tự hào là một trong những nhà phân phối ghế massage và các thiết bị chăm sóc sức khỏe chất lượng, uy tín hàng đầu tại Việt Nam
- Suốt quá trình hình thành và phát triển, với phương châm tìm kiếm chất lượng cuộc sống cao hơn cho toàn xã hội, chúng tôi không chỉ mong muốn làm hài lòng khách hàng, người tiêu dùng trực tiếp sản phẩm, dịch vụ của công ty, mà còn sẵn sàng sẻ chia cùng toàn thể cán bộ nhân viên những lợi ích thiết thực.
- Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên phù hợp với mong muốn hợp tác lâu dài, bền vững vì sự phát triển của công ty và của chính bạn
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2016
Mission
-
Tầm Nhìn: Trở thành chuyên gia phân phối thiết bị y tế & chăm sóc sức khoẻ gia đình, tiên phong cung cấp Giải pháp chăm sóc sức khoẻ toàn diện chất lượng hàng đầu thế giới (từ Nhật Bản và Mỹ), uy tín số 1 về dịch vụ khách hàng “trung thực, tôn trọng cam kết” theo phong cách Nhật Bản.
-
Sứ Mệnh: “Vì một cuộc sống khoẻ mạnh và hạnh phúc hơn cho người dân Việt"