Mô tả công việc
Role Description
This is a full- time on- site role as an Omni Operation Manager at Seedcom in Ho Chi Minh City. The Omni Channel Operation Manager will be responsible for managing channel sales, channel partners, sales activities, customer service, and sales management on a day- to- day basis.
Online sale management
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target.
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app.
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior.
Manpower management
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Build and promote team work spirit.
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
Expense control
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using.
- Provide tools to optimize delivery costs.
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
- Good communication skill
- Service orientation
- Prefer 5 years experience as the same position
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
- Have a polite, tactful and friendly attitude
Quyền lợi
Benefits:
Competitive salary
Opportunity for professional growth and development
Dynamic and collaborative work environment
Health insurance and other benefit
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam) là một chuỗi siêu thị của Tập đoàn Central Group. Các siêu thị của Big C được điều hành ở nhiều quốc gia trong Đông Nam Á, bao gồm Việt Nam, Thái Lan và Lào. Công ty thành lập và mở siêu thị đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan năm 1994 và phát triển mạnh mẽ từ đó. Tại Việt Nam, Big C đã mở rộng hoạt động tại nhiều khu vực và trở thành một trong những chuỗi siêu thị phổ biến nhất ở đây. Ngoài bán lẻ, công ty cũng cung cấp các dịch vụ cho khách hàng như bảo hành và sửa chữa sản phẩm.
Kể từ tháng 12/2020, 5 Đại siêu thị Big C sẽ được tiến hành đổi tên thương hiệu thành Đại siêu thị GO! với thời gian dự kiến sẽ hoàn thành vào đầu tháng 01/2021. Sau đó các Đại siêu thị còn lại của tập đoàn sẽ được thay đổi hoàn toàn với tên thương hiệu mới là Đại siêu thị GO!.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm Tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan tập thể
- Dã ngoại
- Team-building
- Tổ chức các hoạt động như dã ngoại, picnic, tham quan, du lịch, giải trí
- Tổ chức các buổi biểu diễn văn nghệ, cuộc thi tài năng để thể hiện sự sáng tạo và tài năng của nhân viên
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Tập đoàn Central Group thành lập công ty Tam Muội.
- Năm 1994, Mở siêu thị Big C đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan.
- Năm 1998, Big C mở rộng hoạt động tại Lào và Việt Nam. Mở siêu thị Big C đầu tiên tại TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
- Năm 2010, Tập đoàn Casino trở thành chủ sở hữu của Big C.
- Năm 2016, Big C Việt Nam gia nhập Tập đoàn Central Group Thái Lan.
- Năm 2018, Central Group mua lại 49% cổ phần của Casino, trở thành chủ sở hữu đa số của Big C.
- Năm 2019, Big C Thăng Long ra mắt ngày 6/12 tại Hà Nội với quy mô lớn nhất Việt Nam.
- Năm 2023, Big C Thăng Long tổ chức sự kiện giới thiệu thực phẩm từ Canada tại cửa hàng vào ngày 28/7/2023
Mission
Điểm đến của người tiêu dùng và là nhà bán lẻ tốt nhất làm hài lòng quý khách hàng.