TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.