Mô tả công việc
- Search for and build relationships with potential international clients in the software development outsourcing sector.
- Develop and maintain sustainable relationships with current clients while expanding business opportunities through existing networks.
- Advise on appropriate software solutions based on client needs, prepare quotes, and close business contracts.
- Draft and present business proposals, negotiate contract terms, and ensure customer satisfaction throughout the collaboration process.
- Collaborate with other functional teams (Sales, Technical, Solutions) to ensure project progress and quality.
- Monitor industry trends, competitor activities, and market development to devise appropriate business strategies.
Yêu cầu công việc
- At least 2 – 3 years of experience in software development sales or international software outsourcing.
- Experience working in large IT companies or multinational corporations, particularly with B2B foreign clients.
- Knowledge of industries such as HRM, manufacturing, banking, and insurance is an advantage.
- Skills in client prospecting, preparing tender documents, quotes, project contracts (MAS, SLA), and acceptance documentation.
- Excellent communication skills in English (both spoken and written).
- Ability to understand client needs and collaborate effectively with internal teams to provide optimal solutions.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary based on exact time available monthly working at INNOTECH
- Budget for team building each quarter/kick-off project
- Birthday party each month with party/ cake and gifts, provide a maximum of one paid leave
- Wedding/New Born 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high definition screens for working
- Performance bonus plan.
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
- Annual Company trips / Football club / Trekking Club/Year End Party
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.