Việc làm Thương mại MESA

Cập nhật 20/12/2024 13:42
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Logistics Supervisor (Ha Noi Brewery) - Working At Van Tao, Thuong Tin, Ha Noi
Thương mại MESA
92 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

Context
Within the warehouse, the Logistics Supervisor is responsible for booking the goods receipt and goods issue to accurately keep track of stock administratively in the system and physically in the warehouse.

The Logistics Supervisor has the daily overview of all activities to be performed accordingly to service packaging lines and process all inbound and outbound deliveries as well as internal movements and other relevant activities (e.g. re-packing, inter-brewery deliveries and value added services).
Contacts
o Internal: Warehouse, Transport, CS, Planning, Packaging, Brewing, Techno, Safety, Security
o External: 3rd party, suppliers
Purpose of the job
Logistics Supervisor is responsible for executing goods movement in the warehouse in a safe and efficient way to service production and ship finished product to customers on time and in full.


1. Safety
- Act in accordance with the safety regulations.
- Report accidents, incidents, near misses, unsafe conditions and behaviours.
Implement countermeasures to reduce and mitigate risks.
Stimulate an open environment where safety is put first, by sharing safety concerns, acting as an example and addressing each other on safety.

2. Warehouse process execution management
Perform activities according to received instruction and applicable procedures.
Apply 5S in workplace and perform tasks and activities accordingly.

3. Goods movement

- Move goods from the right source to the right destination, in the right time and quantity within a certain area of responsibility. For example (un)loading, line feed, line discharge, etc.
- Pick mixed pallets, handle blocked pallets and market returns and scrap materials according to the procedures and instructions.

4. Inventory management
- Correctly register goods movements and scrapping/write-off (via scanner if applicable). Systematically perform stock counts and report deviations.
- Ensure labels and tag boards are correctly printed and placed as well as location identifiers are correctly placed and maintained

5. Storage & stock quality assurance/ management
- Ensure cleaning and housekeeping activities are carried out everyday
- Regularly inspect the outer packaging quality of incoming and outgoing goods. Quickly separate quality defective goods in stock and ensure that they are not picked.

6. RPM handling
Receive, sort, store, repair or scrap and issue RPM.

7. Assets & equipment management.
- Safely operate and control material handling equipment like FLTs. Only operate equipment in case of in possession of a relevant certificate/valid license. Inspect before start shift. Report issues on time.
- Follows assets and equipment maintenance schedule as per regulations applicable (supplier, local, Heineken, etc.).

8. TPM & Continuous Improvement
- Record data to contribute to DCS and communicate to team.
Initiates actions to improve in safety, warehousing processes, assets, stock quality and/or inventory management
- Participates in TPM improvement activities.

9. LSP Management LSP Management
Manage the daily performance of warehouse LSPs (Labour, FLT…) according to Service Level Agreement HEINEKEN and local standards and challenge the status quo.

10. Organisation & People management

Actively be part of the team. We only win together. Work on personal development via own PDP

Yêu Cầu Công Việc

1. Qualifications
Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, or relevant fields

2. Experiences/skills
- At least 2 - 3 years of experiences in similar roles preferably in logistics and manufacturing companies
- Critical thinking and good agility 
- Experiences with TPM, SAP, WMS or other ERP systems is a plus
- Other skills and languages:  Microsoft Office (Excel, MS PowerPoint, Power BI)

3. Languages
Fluency in English and Vietnamese

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Km 15+500, đường 427, Xã Vân Tảo, Huyện Thường Tín, Thành phố Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 23 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Thương mại MESA Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
20 Bùi Thị Xuân

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.

Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.

Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch

Lịch sử thành lập

  • Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng

Mission

Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.

Những nghề phổ biến tại Thương mại MESA

Bạn làm việc tại Thương mại MESA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại MESA

Thương mại MESA

Click để đánh giá