Mô tả công việc
- You personalize interactions within the service process based upon different guest profiles and aim to make a tour on the catamaran memorable.
- You are knowledgable about Phu Quoc Island and can explain guests about the different areas, with a focus on the places visited during day and sunset tours.
- Provide assistant where required to guests using activities and facilities, instruoction regarding all related activities, facilities including safety and correct use of equipments
- Your responsibility on-board of the catamaran includes lifeguard duties, for which you will participate in a training organised by the resort.
- You are confident on-board of the catamaran and you are an excellent swimmer who feels comfortable surrounded by the sea.
- You are pro-active in supporting your F&B service colleagues and you do not mind working in other areas of the department if requested by the management.
- You are confident to serve food and beverage items on board, for both groups and private boat events.
- You take responsibility for inventory on-board of the catamaran, this includes food & beverage items and alos required operating equipment.
- Ensure all areas on deck are in pristine condition and set-up according to the Regent standards.
- You responsibly handle cash and credit card payments, by carefully recording transactions in the Point of Sale System, resulting in an accurate daily report at the end of the day.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 1 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- Possess the customer service-oriented mindset
- Can work in rotated shifts
- Fluent in English is a must
- Can swim and assist in the lifeguard process when needed
Yêu cầu hồ sơ
- Email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Phone: 0919 290 709 (P&C Office)
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.