Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Product, Commercial, and Visual Management
- Design and maintain visually appealing shop floor layouts and merchandise new arrivals according to company guidelines and operational procedures.
- Implement and communicate merchandising strategies to the store team to boost sales and enhance customer satisfaction.
- Style mannequins, create displays, and ensure merchandise is visually engaging in the boutique.
- Provide training on visual standards and merchandising execution.
- Analyze sales reports to identify priorities and areas for improvement.
- Develop tailored visual merchandising plans based on sales insights and store needs.
- Gather feedback from the Commercial and Store Manager to refine weekly proposals.
Shop-floor & Sales Management
- Lead and motivate the sales team to drive performance and operational efficiency.
- Monitor daily and monthly sales targets to ensure goals are met or exceeded.
- Communicate regularly with the management team regarding personnel and product updates.
- Maintain high standards throughout the day and during store closing procedures.
Customer Service
- Deliver exceptional customer service in the store.
- Oversee and support customer service initiatives.
- Address and resolve customer concerns, escalating to senior management when necessary.
- Reinforce the company's return policy and assist with product recommendations, including new arrivals, replenished best-sellers, and suitable alternatives.
Health & Safety
- Ensure the store maintains a clean and organized environment.
- Communicate with senior management about any incidents or risks.
- Promote safe work practices and compliance with company procedures to protect employees and customers.
Yêu cầu công việc
- Strong knowledge of visual merchandising and fashion trends.
- Experience in retail, sales analysis, and team management.
- Excellent customer service and complaint resolution skills.
- Detail-oriented, creative, and adaptable under pressure.
- Awareness of health & safety procedures.
- Degree in fashion/business (preferred) and proficiency in English.
- Strong knowledge of visual merchandising and fashion trends.
- Experience in retail, sales analysis, and team management.
- Excellent customer service and complaint resolution skills.
- Detail-oriented, creative, and adaptable under pressure.
- Awareness of health & safety procedures.
- Proficiency in English for communication in an international environment.
Quyền lợi được hưởng
- Professional training in a dynamic retail environment.
- Opportunities for career growth in fashion retail.
- Monthly commission bonuses and annual performance incentives.
- Employee discounts and parking allowances.
- 13th-month salary and 12 annual leave days per year.
- Comprehensive social insurance benefits.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.