Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Reception
· Welcome and greet all visitors, guests, and employees in a friendly and professional manner.
· Maintain a clean and organized reception area to ensure a positive first impression of the Factory.
· Handle incoming phone calls, take messages, and direct calls to the appropriate personnel.
· Coordinate and guide factory tours for visitors.
· Receive, classify, and deliver documents, letters, and parcels to departments.
· Store and manage documents in the field of office administration.
· Manage and arrange meeting rooms for employees and customers of the company.
General Affairs
· Manage the relationship with sub-contractor/ outsourcing services, ensure timely and quality service delivery.
· Implement the payments of services to vendors, such as taxi costs, internet phone costs, express delivery, office electricity and water, stationery, renting trees, etc.
· Coordinate and assist HR & Admin Manager in organizing internal events, such as meetings, factory visits and workshops
· Manage the procurement and distribution of office supplies, uniforms, business cards and other stationery items.
· Handle business travel arrangements, including booking flights, hotels, and ground transportation.
· Assist in managing company assets, including equipment, supplies, and facilities.
· Implement processes for asset tracking, maintenance, and inventory control.
· Provide administrative support to various departments, including document management and correspondence.
Yêu Cầu Công Việc
· College degree in Business Administration, or a related field.
· 01+ years of working experience as a receptionist or in HR & Admin role.
· Proficient in using MS Office applications
Skills (Ability to)
· Service mindset.
· Good communication in both Vietnamese and English.
· Attention to detail and a professional demeanor.
· Well-organized & multi-tasking skills.
· Confident, enthusiastic, and collaborative.
Working location: Highlands Coffee Factory Ba Ria - Vung Tau
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.