Mô tả công việc
- Be in charge of all interactions with the customers, suppliers including but not limited to the quote offers, purchasing order receiving, negotiation, confirmation, and other communications during the sales/sourcing contract performance
- Coordinate with the Programming and Engineering Department for the necessary drawings, stock size, technical instructions, and programming
- Coordinate with the Purchasing team in the raw material sourcing, supplier evaluation involves assessing the quality of products, verifying the origin, checking certification requirements, and monitoring delivery times. It also includes drafting, negotiating, and finalizing all contract terms with both customers and suppliers
- Collaborate with the Planning team to tailor the planning, as well as necessary documentation e.g. the travelers for production and quality control
- Follow up with the production team and Quality team during the internal production as well as the outside processing
- Coordinate with the production department, and plan for receiving & distributing goods (Raw Material) for production.
- Monitor and keep tracking the entire process of the supply chain to ensure the delivered products are qualified for the customer's requirements
- Coordinate with the Accounting department to perform payment and purchasing procedure
- Control packaging and create product codes
- Implement shipping procedures, manage invoices, documents, shipping companies, payments, and handle problems until delivery is completed
- Supply chain cost management
- Report and recommend improvements for each stage of the supply chain
- Foresee any issues that may become urgent and set preventive action.
- Update direct superior on urgent issues immediately and consult as required.
Yêu cầu công việc
- Proven experience as a purchasing agent or relevant role.
- Minimum 5 years experience in a leadership role or in the role as an operation manager in a manufacturing industry
- Knowledge about technical
- Communication skills, commercial awareness, strong analytical skills, leadership, appraiser supplier
- Prior experience in aerospace or aviation is a plus
Quyền lợi được hưởng
Máy tính xách tay, cơm trưa.....
Khác
Cơm trưa, máy tính.........
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.