Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
MAIN PURPOSE OF ROLE:
- Support field force effectiveness and efficiency in assigned territory via key levers such as Field Force data, KPI and dashboards
- Data Analysis support for internal business discussion.
- Prepare tender data to support manager make decision quicker
MAIN RESPONSIBILITIES:
1. Supporting for commercial
- Analyzing the assignment Tender Lists and providing all relative elements to help manager make the decision on proposal of sub-distributor. / Phân tích các Danh mục thầu được phân công và đưa ra tất cả các yếu tố liên quan hỗ trợ quản lý Đỗ ra các quyết định cho đề xuất của Nhà phân phối.
- Responsibility for product technical in Tender List, work closely with respective stakeholders to compile and complete the required Technical information for sub-distributor. / Chịu trách nhiệm về thông tin kỹ thuật sản phẩm trong danh mục thầu, làm việc với các bên liên quan để tổng hợp và hoàn tất Thông tin kỹ thuật sản phẩm cho Nhà phân phối
- Monitor and remind commercial team to collect all documents related to instrument placement such as contract, hand over document, delivery note…
- Monitor contract compliance and highlight to commercial team to improve utilization.
- Supporting for monitor and follow up back-order, legacy product, tender clearance …
- Monitor the progress of forecast and shipment to ensure instrument ship to customer on time.
2. Data Analysis:
- Monitor and ensure data integrity by highlight key different between internal data vs market potential.
- Monitor test count, sales trend to support for analyze IMS sales trend and forecast.
- Collect data support for internal business discussion such as tender quota, SAM
3. Adhoc Reporting and supporting as required by business
- Other on demand for business discussion
- Support and collaborate with product manager to organize workshop or seminar
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
1. Work Experience
- 1 to 2-year relevant experience role/ business analyst in pharma/ FMCG/ nutrition/ consulting industry
- Preferred: experience in SFE (pharma/nutrition/FMCG/ consulting) and Power BI tools
2. Education
- Bachelor's degree in Business/science qualifications or equivalent
3. Core Skills Required
Professional skill
- Thinking and acting logically
- Has knowledge of SFE concepts
- Knowledge of data analytics, technologies, tools, and platforms
Behavioral / Leadership Skill
- Be good at problem solving and decision making
- Good communication, being familiar with presentation, facilitation
- Integrity and honesty
- Quick learner and positive thinking
- Strong attention to details and accuracy, be organized, flexible & curious
Language Skill
- Good at English communication
Computer Skill
- Be good at Power BI
- Good in Excel and analytical skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 600 - 850 USD
Chúng tôi, một tập thể đầy trăn trở và đầy đam mê khát khao
Chúng tôi trăn trở về chất lượng cuộc sống và sức khoẻ con người, làm sao để mỗi người có thể sống khoẻ, sống cân bằng và hạnh phúc hơn,
Chúng tôi trăn trở về giá trị năng lực con người Việt Nam, hàng năm chúng ta có hàng trăm công trình nghiên cứu công nghệ sinh học, dược liệu đỉnh cao được giới khoa học thế giới công nhận nhưng vẫn chưa thể ứng dụng sản xuất và thương mại hoá đến tay người dùng.
Chúng tôi trăn trở Việt Nam vựa dược liệu thế giới hàng năm vẫn nhập khẩu hàng triệu đô la dược phẩm, thực phẩm bảo vệ sức khoẻ, hoá mỹ phẩm...
Chúng tôi khát khao đam mê nâng tầm giá trị sản phẩm công nghệ sinh học, dược liệu Việt Nam trên bản đồ thế giới bằng chính khả năng, khát khao, trí tuệ con người Việt Nam.
Trên nền tảng tận dụng thế mạnh nguyên liệu, dược liệu phong phú , ứng dụng các công trình nghiên cứu khoa học của các chuyên gia đầu ngành trong lĩnh vực chăm sóc sức khoẻ và làm đẹp kết hợp với khả năng thương mại hoá (marketing/branding/ hệ thống phân phối…). Stella Kinetics tập trung xây dựng hệ sinh thái khép kín từ đầu tư vùng nguyên liệu, R&D, tối ưu công nghệ sản xuất, phát triển hệ thống phân phối đa kênh và tiếp cận thị trường thế giới thông qua marketing hiện đại.