Việc làm PBR CO., LTD

Cập nhật 21/12/2024 15:38
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường (ALMA)
Human Resources Generalist
PBR CO., LTD
79 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- số 6, ngõ 82 Duy Tân,Hà Nội

Mô tả công việc

Office Admin work:

  • Assist the GM in managing office operations to ensure smooth and efficient functioning.Ensuring the office environment is clean, organized, and conducive to work
  • Providing administrative support to different teams or departments. Assisting with project coordination and logistics
  • Supervise office maintenance including infrastructure, electric equipment, air conditioners, water systems, etc.
  • Be in charge of Asset and Inventory Management
  • Assisting with invoice processing and billing
  • Manage petty cash and properly administer common expenses, purchase requests
  • Be in charge of purchasing, preparing monthly payment list
  • Prepare a yearly budget and manage/maintain the budget of the department.
  • Support AGV members or clients during their stay in Vietnam including accommodation reservation, airport pick-up, tour booking, and any other assistance upon guests’ requests.

HR work:

  • Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees’ information;
  • Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
  • Monitor and manage employee time off requests, including sick leave, vacation
  • Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
  • Maintain compliance with local labor laws and regulations
  • Monthly registration for new employees and reporting of social health and unemployment insurance (SHUI); Register for dependent relief
  • Coordinate and organize employee training sessions and maintain training records
  • Assist with the development and implementation of HR policies and procedures
  • Assist in organizing internal and external events
  • Assist with recruitment activities, such as posting job ads, scheduling interviews
  • Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in human resources, business administration, law or relevant
  • 2+ years experience in Human Resource or administration field.
  • Good negotiation skill
  • Excellent in risk management
  • Well-planning and managing multi-jobs/ projects
  • Excellent communication skills in both English and Vietnamese
  • Excellent Office and MS Office skills
  • Strong attention to detail and accuracy
  • Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
  • Ability to work independently and prioritize tasks effectively
  • Knowledge of HR policies and procedures

Quyền lợi được hưởng

What could we offer you?

  • Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
  • Various in-house training programs: technical training from experts, quarterly seminars, Cloud-services training program, soft skills sharing sessions, etc.
  • Enjoy a professional working environment, where people assess each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.

Attractive bonuses and compensations:

  • Salary: Competitive salary
  • 13-month salary
  • Performance review once a year, special review in 3-6 months for outliers
  • Health, Unemployment and Social insurances
  • Annual health check-up
  • 12 Vacation days + Extra leave (+2 days for every 5 years of work)
  • Welfare visits

Various indoor and outdoor activities including:

  • Company trip, year-end party, team building gathering
  • Having fun as you work, learn, and play.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường (ALMA) hoạt động trong lĩnh vực du lịch nghỉ dưỡng. Chính thức ra mắt với công chúng từ năm 2013, trải qua quá trình phát triển, Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường – Công ty ALMA bao gồm 4 chi nhánh hoạt động tại các thành phố lớn là Hà Nội, Hồ Chí Minh và Nha Trang với tổng số hơn 500 nhân sự. 

Với mong muốn mang đến cho các gia đình Việt Nam những phút giây đoàn viên hạnh phúc hằng năm, ngài Igal Ahouvi – Lãnh sự Danh dự Việt Nam tại Israel đã đầu tư xây dựng dự án Khu nghỉ dưỡng ALMA sang trọng bao gồm nhiều tiện ích cao cấp. Thông qua dự án ALMA, Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường là đơn vị tiên phong mang đến Việt Nam mô hình “Sở hữu Kỳ nghỉ” nơi các thế hệ gia đình có thể quây quần bên nhau và tận hưởng không gian nghỉ dưỡng đẳng cấp trong suốt nhiều năm 

Sứ mệnh của chúng tôi là mang tới những kỳ nghỉ hạnh phúc trọn đời với tiêu chuẩn quốc tế cho các gia đình Việt Nam thông qua khu nghỉ dưỡng đặc biệt - ALMA.

Những nghề phổ biến tại PBR CO., LTD

Bạn làm việc tại PBR CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PBR CO., LTD

PBR CO., LTD

Click để đánh giá