Việc làm Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Cập nhật 08/08/2024 13:02
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
(Senior) Assistant Brand Manager
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
44 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
MAIN PURPOSE:
Be responsible for the business of Masan Consumer's Brands, especially the management and implementation of nationwide marketing programs and activities in compliance with the company's regulations and standards, in order to achieve the short- and long-term business goals of assigned brands in the market.
KEY ACCOUNTABILITIES:
Develop and implement the marketing plan of our brands to achieve the set sales and market share targets, which include consumer and market research, product and brand concept definition, product development and packaging design supervision, pricing, new product launches, monitoring advertising campaigns, and sales monitoring.
Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy, and goals.
Identify advertising goals, propose appropriate media and communications, and allocate resources for effective, economical, and suitable advertising campaigns to target consumers.
Adjust marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.
Liaise with related departments (R&D, Finance, Sales, etc.) to ensure marketing activities are consistent with other activities of the company and in line with the overall goals of the company.
Develop and implement the marketing plan of our brands to achieve the set sales and market share targets, which include consumer and market research, product and brand concept definition, product development and packaging design supervision, pricing, new product launches, monitoring advertising campaigns, and sales monitoring.
Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy, and goals.
Identify advertising goals, propose appropriate media and communications, and allocate resources for effective, economical, and suitable advertising campaigns to target consumers.
Adjust marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.
Liaise with related departments (R&D, Finance, Sales, etc.) to ensure marketing activities are consistent with other activities of the company and in line with the overall goals of the company.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's graduate, preferably majoring in Marketing or Business.
At least 2 year experience in FMCG/Food & Beverages Corporations.
Extensive insights into consumers and market in Vietnam is a must.
Stakeholder management, analytical, and problem-solving skills.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
Công ty TNHH Lotte Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
54 Lieu Giai, Hanoi, Vietnam

Công ty TNHH Lotte Việt Nam là một tập đoàn đa quốc gia có trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và Nhật Bản. Lotte do doanh nhân người Hàn Quốc Shin Kyuk-ho thành lập lần đầu tiên vào tháng 6 năm 1948 tại Tokyo.

Lotte bao gồm hơn 100 đơn vị kinh doanh với hơn 100.000 nhân công tham gia vào các ngành công nghiệp khác nhau như sản xuất bánh kẹo, đồ uống, khách sạn, thức ăn nhanh, bán lẻ, dịch vụ tài chính, hóa chất, điện tử, công nghệ thông tin, xây dựng, xuất bản và giải trí. Hoạt động chủ yếu của Lotte được gia đình chủ tịch Shin quản lý ở Nhật Bản và Hàn Quốc với các doanh nghiệp khác tại Trung Quốc, Đông Nam Á, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Anh, Nga, Pakistan và Ba Lan (Lotte mua lại công ty bánh kẹo lớn nhất của Ba Lan là Wedel từ Kraft Foods vào tháng 6 năm 2010). 

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng chuyền
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2021: Ký kết Thỏa thuận cổ đông với đối tác Vạn Phát Hưng cho dự án Nhơn Đức (2-2) tại TPHCM, Việt Nam

  • 2021: Hợp tác chiến lược với BCG Land (Bamboo Capital Group) cho các dự án khu dân cư tại Việt Nam

  • 2020:  Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác Tiến Phước cho dự án nhà ở tại Việt Nam

  • 2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác TTC Land cho dự án nhà ở tại Việt Nam

Mission

Lotte định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Lotte Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Click để đánh giá