Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
- Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
- Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
- Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
- Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
- Handle incoming calls when needed and take action as necessary
- Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
- Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
- Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
- Receive, deliver and manage materials
- Order, receive and manage general purchases for the center
- Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
- Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
- Channel the center’s facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu Cầu Công Việc
- Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
- Energetic, friendly and customer-oriented
- Computer literate and proficient with inventory control
- Passion for speaking English
- Willing to work in shift
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Cơ hội huấn luyện:
Join a Unique Wall Street English course for up to $3500
Acquire professional customer services skills
Full training and on-going professional development - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp: Participate in a multinational working environment
- Phúc lợi:
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Personal health insurance (pay for your personal medical & health check services, provide and keep update on quality medical businesses facilities check list in HCMC)
Working facilities provided - Lương: 7 Tr - 8 Tr VND
Với 30 năm hình thành và phát triển May Phương Thảo vẫn luôn tự hào là doanh nghiệp dẫn đầu Miền Bắc trong lĩnh vực sản xuất, thương mại về ngành hàng may mặc đông phục học sinh uy tính, chất lượng, sáng tạo, đa dạng về mẫu mã.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, nhà máy sản xuất được đầu tư đầy đủ về thiết bị, máy móc May Phương Thảo luôn tự tin là đơn vị cung ứng nhu cầu đồng phục học sinh nhanh chóng, đáp ứng thị hiếu khách hàng. Hệ thống 13 cửa hàng bán lẻ trên toàn Thành Phố Hà Nội luôn sẵn sàng sản phẩm để đáp ứng nhu cầu khách hàng một cách tốt nhất.
May Phương Thảo luôn chú trọng tìm kiếm, đào tạo và phát triển đội ngũ nhân sự tinh thông nghiệp vụ, tận tâm phục vụ. Xây dựng môi trường làm việc có nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp, đồng hành và gắn kết.
Với tầm nhìn trong 05 năm tới May Phương Thảo sẽ trở thành một đơn vị sản xuất thương mại về ngành đồng phục học sinh chất lượng cao lớn nhất cả nước, mở rộng ngành hàng đồng phục công sở và xây dựng một thương hiệu thời trang cao cấp, May Phương Thảo không ngừng mở rộng mạng lưới kinh doanh, phát triển hê thống trên toàn quốc và luôn mở rộng cơ hội nghề nghiệp cho các nhân tài ở các vị trí:
Trưởng phòng Marketing
Nhân viên kinh doanh ngành hàng đồng phục công sở
Nhân viên bán hàng.
Nhân viên Content Marketing.
Thủ kho
...