Your Role
You will focus on developing + diversifying business in line with financial + volume targets.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To own, monitor + drive all sales activities for (i.e. prepare quotation) customers within your control, ensuring prospects are identified, qualified + nurtured through the sales pipeline so as to close profitable + sustainable customer deals.
- To align your sales efforts with Customer Care Location (CCL) Managers, Pricing + Sea Logistics Business Development teams, including pricing decisions.
- To monitor competition by gathering current marketplace information on pricing + products.
- To report customer feedback to the CCL team, supporting resolutions as required.
- To align with CCL colleagues when onboarding new customers.
- To maintain + update the most relevant customer information in internal systems.
- To regularly review customer portfolios with the CCL Managers + team.
- To focus on customer engagement, satisfaction, retention + reactivation through high levels of service quality in close collaboration with the CCL.
- Bachelor’s degree in economics, Import/ Export, Logistics, or related fields
- At least 03 years working experience in Sales of Freight Forward. Experience in Sea Logistics is an advantage.
- Having good knowledge of foreign trade, forwarding, import/ export process and custom
- Customer orientation
- Good at communication, conflict resolution, problem solving & time management skills.
- Good at Analytical & Organizing skills.
- Good command of English
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng