Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Cập nhật 07/08/2024 19:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Marketing Manager - Luxury
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
  • Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
  • Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
  • Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
  • Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
  • Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
  • Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
  • Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
  • Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.

Yêu Cầu Công Việc

EXPERIENCE

  • At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry

PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES

MARKET & CONSUMER INSIGHT

  • Identify market drivers
  • Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
  • Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
  • Obsess with driving footfall traffic to stores.
  • Develop integrated campaigns that work.
  • Integrate retail & shopper expertise.

ACTIVATION EXCELLENCE

  • Deliver excellence with agility and rigor.
  • Integrate sustainable, business consciousness.

COLLABORATIVE LEADERSHIP

  • Creates collaboration for bigger success.
  • Shares & leverages best practices.
  • Excellent stakeholder management and leadership skills
  • Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
  • Business savvy
  • Communication & problem-solving skills
  • Customer-oriented

REQUIREMENT EDUCATION

  • University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Saigon Paragon, Số 3 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 1994, CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN HỘI NHẬP PHÁT TRIỂN ĐÔNG HƯNG, Thành lập Citimart là siêu thị đầu tiên tại Việt Nam. Sau 20 năm hoạt động độc lập, Citimart và AEON Nhật Bản thành lập mối quan hệ hợp tác với hy vọng liên tục đổi mới và cải thiện dịch vụ của Citimart.
Công ty TNHH Đông Hưng hiện là một phần của tập đoàn Aeon Nhật Bản, quản lí các thương hiệu bao gồm AEON Citimart, AEON Citimart BB, CitiBread và Citi Premium.
Cho đến nay, chúng ta có hơn 20 cửa hàng tại Tp.HCM, Hà Nội, Nha Trang, Kiên Giang, Bình Dương, Hưng Yên với hơn 1,000 nhân viên. AEON Citimart đã giành được một số giải thưởng được công nhận bởi VNR 500, thương hiệu nổi tiếng và cơ quan chính phủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1994

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Bạn làm việc tại Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Click để đánh giá