Mô tả công việc
-
Ensure Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
-
Provide feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction
-
Remarks to improve their communication and overall quality performance
-
Train Agents on soft skills, call handling, and communication skills, new implementations, and process changes
-
Provide report and analysis on quality progress
-
Ensure contact reason categories are tagged correctly
-
Generation process and guidelines for Agents to adhere
-
Ensure recoveries are done
-
Attend calibration and meetings to ensure requirements are on par
-
Analyze the root cause of the issue and be able to design an action plan.
-
Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
-
Provide information to assist in the performance feedback and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
-
Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
-
Manage BPO performance to achieve KPIs
-
Other duties as assigned
Yêu cầu công việc
-
At least 6 months - 1 year experience in QA/QC position, knowledge of Contact Center/Telesales methodologies and operational principles is a plus
-
English skill: fluent, presentation
-
Advanced knowledge of MS products, particularly Excel
-
Excellent communication skills – Analytical, able to analyze data and draw insights.
-
High level of accuracy and attention to detail
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: negotiation
-
Periodical bonus: twice/year
-
Position promotion, salary increase: once/year
-
13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
-
Insurances followed Vietnamese Labor Law
-
Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng