Mô tả công việc
- Create and maintain filing systems, type office correspondence, distribute mail, order and track HR supplies, answer phone calls, create new employee files, assist job applicants, maintain confidentiality of employee records, ensure accurate maintenance of employee files.
- Follow company policies and procedures, maintain professional appearance, report unsafe conditions, interact with others professionally, develop positive working relationships, ensure quality standards are met, use computers to access work-related information, perform physical tasks up to 10 pounds.
2. Critical Tasks:
- Ensure safety, security, and compliance with policies and procedures.
- Assist with training, recruitment, hiring, and compliance activities.
- Support management and build a positive work culture.
- Maintain high quality of work.
3. Required Competencies:
- Analytical skills (computer, learning), interpersonal skills (teamwork, customer service), communication skills, personal attributes (dependability, initiative), organization skills, computer skills.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary
- Open Career Path
- 60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
- Enjoy the high monthly service charge
- Uniform and meal provided through shift
- Professional, safe, youthful, and supportive environment
- Participate in training courses to international 5-star hotel standards
- Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
- Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
- Luxurious birthday parties with beautiful gifts
- Team building activities and TakeCare culture
Yêu cầu công việc
- Education: High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related Work Experience: At least 1 year of related work experience
- Supervisory Experience: No supervisory experience is required
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng