Việc làm Olam Việt Nam

Tìm thấy 29 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
Account Supervisor
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 243 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 39
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 39
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Supervisor as an independent and senior contact point for the client and the team. He/ She shall have expertise in organizing projects and able to up sales if needed.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Working closely with Client/Project leader to understand and identify client's briefs.
- Researching and brainstorming to devise an campaign that meets the client's requirements.
- Managing timeline during the journey of planning process.
- Developing the proposal (partly or wholesome) under the directions of line manager.

2. Project Management (30%):
- Coordinating and communicating with clients, internal & external teams in an effective way to make sure the jobs done timely and in line with strategic directions to deliver projects, good profit, and client satisfaction.
- Coordinating and communicating externally and internally in an effective way.
- Preparing quotations, working schedules, contact reports, pre-cost, post-cost, final reports.
- Managing the creative outcome based on discussion results.
- Alerting to direct supervisor potential, problems during execution.
- Continuously update new Marketing trends, campaigns locally or globally to share internal teams.

3. Show Development (20%):
- Working closely with line manager to build up the event concept and the show content.
- Developing storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.

4. Client Management (10%):
- Supporting SAM/AM to up sales current clients and maitain through years.

5. People management (10%):
- Developing the team by coaching and training team members to improve skills.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 1-year experience of Account Management in Event & Activation field.
- Experience across various brands, advertising, marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

B. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management.
- Planning & organizational skills.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:
- Having knowledge of branding, marketing & technical trends.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
- Having own style, clear attitude & point of view.
- Having experience in good managing integrated Marketing campaign would be an advantage.
- Having result-driven mindset with attention to detail.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá