Việc làm Aroma

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH phát triển Aroma
Director of Sales & Marketing / Giám đốc Kinh doanh & Tiếp Thị - Base in HCMC ( Local)
Aroma
115 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Business Performance

• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required

• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals

• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts

• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department

Sales & Marketing

• Conduct daily briefing with department on current key activities

• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel

• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence

• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies

• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments

• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings

• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary

• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team

• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism

• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business

• Conduct monthly departmental meetings

Other Responsibilities

• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
  • Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
  • Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school

• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records

• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Strong leadership and interpersonal skills

• Excellent communication and customer contact skills

• Results and service oriented with an eye for details

• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations

• A team player & builder

• A motivator & self-starter

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Sơ yếu lý lịch

- Potrait Photo /Ảnh 3x4

- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng

- Health check / Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 15A, Ngõ 136 Đường Trung Liệt, phường Trung Liệt, quận Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.

Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.

Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.

Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.

Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA

Mission

“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”

Những nghề phổ biến tại Aroma

Bạn làm việc tại Aroma? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Aroma

Aroma

Click để đánh giá