Mô tả công việc
The day-to-day responsibilities
In general, Marketing Assistant is responsible supporting Brand Team for planning, organizing, managing and coordinating various types of events both external and internal from end to end.
Overall operation of event from taking brief to agency bidding, implementation and evaluation: Liaise with relevant sales, marketing, medical, and other cross functions to ensure understanding of, and the smooth delivery of, the requirements for each assigned event.
Ensure procedural as well as company regulation regarding to event
Lead agency to ensure the quality of job to be delivered to meet the expectation: to source, appoint, liaise and manage venues, event contractors and suppliers
Collaborate with Marketing to implement cross TA events (CV-CNS & WH)
Responsibility on payment process and magage cost to ensure running on progress
Support Brand team on developing promotional materials as Brand request
Yêu cầu công việc
Job qualification & requirements
Bachelor's degree
Minimum 1 years in a management role in bio/pharmaceuticals, biotechnology or life sciences industry is desired
Control agency
vendor: Ability to develop relationships at senior levels and support the management of and interaction with agencies
Communication: High level of interpersonal and communication skills, with attendees, speaker, KOL, suppliers and internal team
Marketing: Fundamental marketing knowledge
Planning, time management and organization skills
Negotiation skills: getting the best deal(s)
Good manner in English
Have a good level of skills and expertise in using MS
Quyền lợi được hưởng
- Allowance
- Health care Insurance
- 21 days annual leave
- Bonuses on special occasions
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”