Social channels management (80%)
Channels Growth Management:
Monitor channel growth metrics and analyze performance data.
Propose and implement plans to improve channel performance and engagement.
Track key performance indicators (KPIs) to assess the effectiveness of social media strategies.
Content Calendar Creation:
Develop and maintain a comprehensive content calendar that aligns with marketing goals and brand messaging.
Schedule and publish content across various social media platforms in a timely manner.
Content Production:
Collaborate with agencies or manage self in-house production to create high-quality, engaging content.
Ensure all content is consistent with brand guidelines and resonates with the target audience.
Community Engagement:
Monitor and respond to consumer inquiries, comments, and messages across social media platforms.
Foster a positive community atmosphere by engaging with followers and addressing their concerns promptly.
Brand Communication activities supporting (20%)
Monitor channel growth metrics and analyze performance data.
Propose and implement plans to improve channel performance and engagement.
Track key performance indicators (KPIs) to assess the effectiveness of social media strategies.
Develop and maintain a comprehensive content calendar that aligns with marketing goals and brand messaging.
Schedule and publish content across various social media platforms in a timely manner.
Collaborate with agencies or manage self in-house production to create high-quality, engaging content.
Ensure all content is consistent with brand guidelines and resonates with the target audience.
Monitor and respond to consumer inquiries, comments, and messages across social media platforms.
Foster a positive community atmosphere by engaging with followers and addressing their concerns promptly.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Marketing, Communications, or a related field.
At least 02 years experience in Social media, including build up personal social channels
Proven experience in social media management and content creation.
Strong understanding of social media platforms, trends, and analytics tools.
Good written and verbal communication skills.
Creative mindset with the ability to generate innovative ideas.
Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..