Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Develop and implement online marketing strategies and campaigns to optimize the online customers’ experience and satisfaction, increase marketing effectiveness and increase online sales revenue (E-commerce Platform: Shopee, TikTokshop, Lazada…)
- Manage and control online product/brand presentation in the best practices for shoppers’ experiences in daily access as well as occasional campaign participation
- Conceptualize and develop interesting/new campaigns with specific strategic directions (Platform campaigns, CAT campaigns,...)
- Plan and collaborate with the internal sales/commercial team and external suppliers to execute online campaigns to achieve the business KPIs (Sales, Engagement and Promotion Programs, …)
- Work closely with the operation team to generate optimal solutions for the online campaigns’ promotional mechanisms
- Collect and review performance insights after the campaign and suggest key learnings for improvement.
- Monitor/ catchup E-Commerce trends, interesting initiatives, market best practices & involve extra Ecom Projects to find out more new initiatives for improving site conversion, shopper engagement.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics (GPA 7.5 is a plus)
- At least 3-year experience in a similar field, preferable with experience in Ecommerce Platform or Ecommerce team of Brand
- Excel Master, Power BI is a plus.
- Excellent interpersonal/communication/negotiation skills
- Effective in time management, multitasking, planning and execution
- Optimistic with full of creative ideas
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 27
- Lương: Cạnh tranh
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..