Việc làm Taisun Việt Nam

Cập nhật 07/11/2024 00:08
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Taisun Việt Nam
[HCM] Trade Marketing Manager - FMCG
Taisun Việt Nam
71 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Objectives:

Trade Marketing Manager is a critical role who will be responsible to translate marketing ideas into winning customer and shoppers’ actions; and create Impactful In-Store activations. Translate marketing objectives and knowledge of products, customers and shoppers into business opportunities in line with channel roles and strategies to maximize business growth and ROI.

  • Bringing the category vision into life in the market via collaboration with Brand and Sales Teams
  • Develop in-store strategies and tactics that motivate customers positively (both short and long term) and shoppers to buy
  • Evaluates promotion effectiveness on account productivity, plans; implements and monitors trade activities, and promotion programs
  • Provides merchandising solutions that optimizes sales objectives and ROI by format; uses and applies existing company’s display tools and best practices whenever applicable
  • Collects and manages market intelligence for management decision making
  • Supports the sales team in the deployment of the Perfect Store Picture of Success
  • Engages third party agencies and distributors for the execution of the brand activities and management of assets

2. Key Accountabilities or Responsibilities:

Data Analytics

  • Sell In and Sell Out consolidation and analysis of promotions and campaigns
  • Recommend Key Actions and decision ready reports from drawn insights

Business Operations

  • Co-lead the implementation of channel & category strategies developed by both Sales & Marketing consistent to the Category Vision
  • Independently leads discussion of BPIs and Local promotions to Distributor Sales team.
  • Leads the implementation and monitoring of Trade Promotion Effectiveness; to be able to draw insights for forward decision making
  • Champions Co-packing process and execute on time and in full all promotions
  • Execute planned sampling activities and capture potential insights for programs deployed
  • Designs local translated POSMs by him/herself or with local third party agency

Merchandising

  • Recommends merchandising solutions that optimizes sales objectives and ROI by format; uses and applies existing company’s display tools and best practices whenever applicable.
  • Supports the sales team in the deployment of the Perfect Store Picture of Success

Retail Environment

  • Collects and manages market intelligence for management decision making.

Yêu Cầu Công Việc

  • 2 to 3 years’ experience in sales & distribution / channel management / field trade marketing
  • Minimum 2 years sales experience
  • Demonstrated strong planning capability
  • Creative and strategic thinker with experience of third party agency needs, structure and process
  • Understanding of online advertising ecosystem, social media, digital and mobile marketing
  • Ability to be proactive: take initiative, think and deliver new solutions.
  • Track record of pitching, setting up and delivering partnerships with key stakeholders
  • High level of Project Management skills
  • Superb written, visual and verbal presentation skills
  • Proactive versus reactive thinker who maintains a positive attitude
  • Ability to multi-task and efficiently manage time and priorities
  • Ability to handle stress and remain calm and productive under unexpected pressures
  • Product Marketing experience is a plus
  • Good command of English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà Opera View, 161 Đồng Khởi, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai - Thứ Sáu
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Taisun Việt Nam
Taisun Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô A1-6, Đường N5, KCN Tây Bắc Củ Chi, Xã Tân An Hội, Huyện Củ Chi

Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.

Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo. 

Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018. 

Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường. 

Những nghề phổ biến tại Taisun Việt Nam

Bạn làm việc tại Taisun Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Taisun Việt Nam

Taisun Việt Nam

Click để đánh giá