Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development.
- Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of employees and enable business success; as well as ensuring compliance with all applicable laws, regulations and operating procedures.
CORE WORK ACTIVITIES
Assisting in Managing Recruitment and Hiring Process
• Assists in the interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
• Assists in establishing and maintains contact with external recruitment sources.
• Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
• Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
• Assists in monitoring candidate identification and selection process.
• Performs quality control on candidate identification/selection.
Assisting in Administering and Educating Employee Benefits
• Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
• Assists with unemployment claim activity reports.
• Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented, as needed.
Assisting in Managing Employee Development
• Assists with departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
• Assists with coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
• Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
• Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
Other tasks of Training will be assigned
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the human resources, management operations, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Human Resources, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Đưa Linh Anh trở thành một tập đoàn đa ngành hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực Thẩm mỹ làm đẹp – Y tế sức khỏe – Giáo dục & Dược mỹ phẩmĐối với khách hàng: Linh Anh luôn hoạt động với sứ mệnh: “Giúp cho hàng triệu khách hàng trở nên trẻ trung, xinh đẹp, thành công, hạnh phúc, tự tin hơn với vẻ đẹp toàn diện bên ngoài và khỏe mạnh bên trong”. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, xây dựng mối quan hệ thân thiết và bền vững thông qua cung cấp sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao.
Đối với cộng sự: Liên tục xây dựng và tạo ra nhiều cơ hội cho các cộng sự tham gia vào kinh doanh. Sứ mệnh của chúng tôi là giúp các cộng sự của mình phồn thịnh về tài chính và có cuộc sống hạnh phúc.
Review THẨM MỸ LINH ANH SAIGON
Trả lương đúng ngày, không bị trễ
Công ty không làm hợp đồng lao động cho nhân viên từ đầu thành lập đến nay (RV)
Không chuyển lương từ tài khoản ngân hàng của công ty, chuyển lương từ cá nhân (RV)