1. Summary:
- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
- University degree of Medical/Pharmacy qualification
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM ÂN NAM (Annam Gourmet) đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ thực phẩm và đồ uống tại Việt Nam, hoạt động liên doanh trong cả lĩnh vực bán lẻ và bán buôn.
Ngoài ra, Annam Group còn nhập khẩu và phân phối các nhãn hiệu mỹ phẩm và thiết bị khách sạn công nghiệp nổi tiếng.
Review Thực phẩm Ân Nam - Annam Gourmet
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên giỏi, quản lý làm việc chuyên nghiệp và hoà nhã. Đồng nghiệp rất tốt, luôn hỗ trợ nhau hết mình trong công việc.
Giám đốc có kiến thức chuyên môn rất tốt. Môi trường làm việc rất tốt, rất thích hợp để sáng tạo và phát triển bản thân. Đãi ngộ, chế độ của công ty cho nhân viên tốt.
Làm ở công ty này là được tích lũy rất nhiều kiến thức và kinh nghiệm trong quá trình làm việc, luôn được tiếp xúc và giao tiếp với khách hàng là người nước ngoài.