Mô tả công việc
- Bachelor 's degree in Marketing / Communications
- Minimum 3 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
- Good communication and customer contact skills
- Service oriented with an eye for details
- Ability to work effectively and contribute in a team
- Self-motivated and energetic
- Must be well-presented and professionally groomed at all times
- ......
Quyền lợi được hưởng
Dusit International is one of the fastest-growing hospitality companies in Southeast Asia and is set to more than double its portfolio of global properties within the next three-to-four years alone, providing a world of opportunities for successful candidates; fulfilling its brand promise of uniquely delivering gracious hospitality to the world.For further information about the company visit www.dusit.com.
•We offer a competitive salary package, full health and social insurance as per Vietnamese law
•Additional private health insurance, staff uniform, staff social events
•44 hours working week, duty meals, staff accommodation
•Supportive international management team, providing professional training and room to explore, learn and grow
Yêu cầu công việc
Yêu cầu hồ sơ
How to apply?
1. Read careful to ad not waste your time
2.Send (1) your letter of intent sharing your understanding of our property and why you would be a good fit and (2) your updated CV
3. Qualified candidates shall be notified within 1 week of your application for the interview round.
Dusit Princess Moonrise Phu Quoc look forward to hearing from you! Please send your application to us
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.