Mô tả công việc
Market Research and Competitive Analysis
Performance Marketing and Ads Management
User Acquisition and Retention
Team Management
Analytics and Reporting
Partnerships and Collaborations
Growth Strategy Development
Yêu cầu công việc
- Ability to work in a fast- paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Proficiency in using analytics tools (e.g., Google Analytics, Mixpanel, Amplitude) and marketing platforms (e.g., Google Ads, Facebook Ads).
- Excellent communication, leadership, and team management skills.
- Minimum of 2 years of experience in growth marketing, user acquisition, or digital marketing, preferably in the travel or e- commerce industry.
- Proven track record of developing and executing successful growth hacking strategies.
- Creative thinking and problem- solving abilities, with a strong focus on achieving results.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data, identify trends, and make data- driven decisions.
- Experience in managing media performance teams and overseeing digital advertising campaigns.
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
Quyền lợi
Benefits:
Women&039;s day 8/3 and 20/10, Christ march, married,...
Participating in social insurance and health insurance according to the provisions of the labor law.
Income: 20,000,000 to 25,000,000.
Working in a dynamic, professional, friendly environment with complete facilities
To be considered for annual salary adjustment, or according to work performance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 02:05:03
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.