- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Siêu thị Điện máy HC trực thuộc công ty TNHH Thương mại VHC được thành lập năm 2006, trải qua 16 năm phát triển HC đã trở thành thương hiệu quen thuộc trong tiềm thức người tiêu dùng khắp Việt Nam. Với hệ thống hơn 40 chi nhánh khắp các tỉnh thành cùng mô hình kinh doanh Online phủ sóng mạnh trên các kênh điện tử, HC đã trở thành một trong những siêu thị điện máy uy tín hàng đầu, được hàng triệu người tin dùng và lựa chọn.
HC được coi là hệ thống Siêu thị điện máy có diện tích lớn nhất Việt Nam với diện tích mặt sàn trưng bày từ 1000 – 4000m2 với đầy đủ hệ thống kho bãi, logistics phụ trợ, phân phối hơn 20.000 sản phẩm điện máy: Điện tử, Điện lạnh, Gia dụng, ICT&Mobile từ các hãng nổi tiếng trên thế giới như Samsung, Electrolux, LG, Toshiba, Panasonic…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của nhà nước
- Chế độ Bảo hiểm tai nạn lao động, bệnh nghề nghiệp, tử tuất theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động văn hóa, thể thao, văn nghệ
- Team building
- Tham quan, du lịch trong và ngoài nước theo chính sách riêng của Công ty.
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Công ty TNHH Thương mại VHC được thành lập
- Năm 2010, Siêu thị Điện máy HC khai trương siêu thị đầu tiên tại Hà Nội
- Năm 2015, Siêu thị Điện máy HC mở rộng quy mô với hơn 50 siêu thị trên toàn quốc
- Năm 2018, Siêu thị Điện máy HC đạt giải thưởng Top 100 Doanh nghiệp tiêu biểu Việt Nam
- Năm 2019, Siêu thị Điện máy HC đạt giải thưởng Thương hiệu Việt Nam uy tín
- Năm 2020: Siêu thị Điện máy HC đạt giải thưởng Top 100 Doanh nghiệp phát triển bền vững Việt Nam
Mission
Xây dựng và phát triển chuỗi cung ứng sản phẩm điện máy rộng khắp Việt Nam. Nâng cao chất lượng cuộc sống cho hàng triệu người dùng Việt với các sản phẩm chất lượng và chính sách phục vụ khách hàng tận tâm, uy tín
Review SIÊU THỊ ĐIỆN MÁY HC
Nơi làm việc hiệu quả, tính cạnh tranh cao
Tạm ổn, thích hợp cho người lớn tuổi
Điều kiện làm việc tốt, có khả năng phát triển