Việc làm Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Cập nhật 31/10/2024 21:25
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi
Income Officer
Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA
76 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Check figures, postings, and documents for accuracy. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Control and secure cash and cash equivalents for property according to cash handling policy and procedures. Organize, secure, and maintain all files and records in accordance with document retention and confidentiality policies and procedures. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit and reconcile all revenue postings.

JOB SPECIFIC TASKS

Safety and Security

  • Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
  • Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
  • Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
  • Policies and Procedures
  • Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
  • Follow company and department policies and procedures.
  • Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Guest Relations

  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
  • Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
  • Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
  • Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
  • Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.

Communication

  • Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
  • Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
  • Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment 

Yêu cầu công việc

  • At least 6 months to one year experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi
Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
306/19 Đặng Thùy Trâm, Phường 13, Quận Bình Thạnh,

Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi - Được thành lập vào năm 2005. Ngành nghề đăng ký kinh doanh của công ty: kinh doanh dược phẩm, mỹ phẩm, nguyên phụ liệu làm thuốc và trang thiết bị y tế thông thường.
Công ty đã được sở Y Tế TP HCM cấp chứng nhận GDP (thực hành tốt phân phối thuốc).
Hiện tại, công ty chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh thuốc thành phẩm, bao gồm các mặt hàng thuốc thuộc các nhóm điều trị khác nhau như tim mạch, kháng sinh, tiêu hóa, cơ xương khớp và vitamin,…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Bạn làm việc tại Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Click để đánh giá