Hybrid Technologies – New view with you!
JOB DESCRIPTION
The role of the PM Assistant (Project Management Assistant) is to support day-to-day operations of the Project Management Office and ensure excellent PMO process adherence.
The PM Assistant will be reporting to Project Manager and responsible for, but not limited to:
- Coordinate PMO activities:
- Take charge in preparation of reports, documents and business presentations
- Manage Project resource data, ensure that the data is kept updated daily
- Support to enforce adherence of PMO processes and procedures
- Organize meetings, events, trainings and exams; actively follow up with decisions/ action plan when applicable
- Support Sales/Presales functions:
- Provide assistance to Clients in their visits to HTV’s office in Vietnam.
- Coordinate with Recruitment/HR Dept. to arrange interview schedule with Clients. Support to translate the interview discussion if any.
- Other support:
- Support billing team regarding information/data for invoicing
- Do other ad-hoc tasks as required
*** Working location: 219 Trung Kinh, Cau Giay, Ha Noi
JOB REQUIREMENT
- Approximate 2 year of experience working in a multinational environment is a must (Experience working in IT industry is a big plus)
- Excellent communication in Japanese (~N2)
- Capability to work on multiple tasks at one time while maintaining high quality standards
- Great attention to details
- Proactive and take initiatives
- Excellent interpersonal skills to work effectively across functional teams and multinational stakeholders
- High sense of responsibility and confidentiality
- Outstanding organizational skills couple with a good ability to work well in a team
- University bachelor’s degree
- Fluent business Japanese in all four skills: speaking, listening, writing, reading.
- Good business English skills in reading, writing.
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)